SzántóGráf

Akinek kütyű kell – szolgáltató váltás, nehéz szívvel – az ingyen számmásolásban nem volt köszönet

Szolgáltatót váltottam. Ősidőktől, a kezdetektől Westeles voltam majd végül most kikötöttem a vodánál. Számhordozással, tehát maradt a régi. A korábbi váltásokhoz képest ma már sokkal egyszerűbb ez a procedúra. Talán a szolgáltatók is rájöttek, hiába szívatják a hűtlenkedőket, ez a fajta váltási szisztéma csak még inkább ellenük hergeli a polgárokat. Az a szám amelyet most átvittem  – tessék figyelni – a GSM szolgáltatás indulásakor az országban a tizenhatodik próbakártya volt. Óriási becsben tartom az eredetit. Szerintem ez önmagában egy kultúrtörténeti emlék. Talán valakinek legalább annyit ér majd mint egy különleges ritkán nyomott bélyeg.

Különben nem is erről akartam locsogni, hanem arról, hogy a számok átmentése milyen cirkusszal járt.  Az új szolgáltatónál kategorikusan kijelentették, ezzel nem foglalkozhatnak. Telekomos kártyát nem tudnak menteni.  Persze nem hiszem el nekik, de nem lett volna értelmes erősködni. Ha nem akkor nem. Gondoltam ez is jól kezdődik. Átmentem a szomszédos telekomba, ahol a fiatal mobil tudós bevállalta. Neki van ehhez felszerelése. Csak éppen elcseszte a mutatványt. Fordítva mentett.  A vége az lett, hogy az összes számomat törölte, majd cselesen – látta, hogy megy a pumpa bennem –  egy készülékemről 15 számot belevarázsolt. Otthon vettem észre a nagy átverést. Persze megértem a hozzáállását, hiszen ez egy ingyenes szolgáltatás, nincs képük pénzt kérni így aztán kelletlenül szenvedik el ezt a melót.

 Más, elég régóta benne vagyok a telefóniában, így személyesen érzékelem, hogy valamennyi szolgáltató ma már csak minél nagyobb profit elérésére törekszik. Tudják, mobil telefon nélkül nem élet az élet, megszoktuk a jót vevő, ügyfél van dögivel nem kell minden vásárló lelkét ápolni.

Akinek kütyű kell az úgy is megveszi kerül amibe kerül. A szolgáltatót meg úgy tudjuk kikerülni, ma már valamennyi egyformán laza, mit sem törődik az ügyfelek megtartásával. Hogy miért váltottam, mert az új percdíjam 12  a régi 54 forintossal szemben. Az internet meg a negyede. A régi szolgáltatónál a kutya se kérdezte meg, hogy segíthetnek e a csomagom optimalizálásában. Pontosan annyit mondtak, hogy az új ajánlattal szemben nekik nincs ellenszerük. Így őszintén.n

 

Exit mobile version