SzántóGráf

Szakítottunk a UPC – vel – a csekkekkel még duplán bombáznak – veszik a hangomat, nekem ugyanezt tiltják – egy románc vége

Megszokhattuk, hogy ha egy nagyobb szolgáltatót hívunk negyed vagy félórákat várunk a kezelő bejelentkezésére.  Nyomjuk meg ezt vagy azt, ha ezt vagy azt akarjuk.  Fontosak vagyunk a számukra, de most annyira leterheltek, hogy hívjuk őket később. Gyomorgörcsöm van, ha ilyen intéznivalóm van.

Persze az okosabbak egyszerűbben online intézik, ám ehhez viszont előtte regisztrálni kell, amihez a nénikém oltási bizonyítvány számát is megkövetelik. S ami tragikus nekem valahogyan minden hétre jut valami ilyesmi. Most például, hogy ne unatkozzam az UPC az aktuális  ellenfél.

Bár egy rossza szavam se lehet rájuk, mivel a mi utcánkban hajdanán ez a szolgáltató építette ki az internetet és a tévécsatorna hálózatot. Majdnem húsz évig tisztes jó fizető ügyfelük voltam. Emlékezetem szerint Vercz Kálmán a cég első miskolci igazgatója győzött meg, hogy aki náluk jobb az nem mond igazat.

Végül, mint az életben a  hosszú együttlét betett a kapcsolatunknak. Az egyik lelkes ügyfélkötőjük heti rendszerességgel próbált lyukat beszélni a hasamba, hogy emelhessenek pár száz forintot a szolgáltatásukon. Egyszer csak jó kedvemben találtak és rábólintottam, hogy legyen nekünk is HD és  visszanéző videós bokszunk.  Na, itt kezdődött a probléma.  Mi az a három négyszáz forint és akkor majd azt nézek vissza, amit csak szeretnék. Nem vagyok időhöz kötve akár éjszaka is visszapörgethetem a kedvenc műsoraimat. Hétszer, ha nem hetvenszer jöttek ki megcsinálni bokszot cserélni, és ha nem értek rá akkor telefonos segítséget kaptam. Húzzam ki, áramtalanítsak és imádkozzak, nézzem mit látok itt-ott és amott mondjam, mikor mi villan fel és melyik dobozon.

Hát meguntam. A tisztes, őszinte szakítást választottam. Bementem a Szinva parki központba és visszaadtam a cuccot és lemondtam a szolgáltatást. Ezzel együtt a húsz éves előfizetői jogviszonyom után, a szolgáltatás elmulasztása ellenére dupla csekkeket küldözgetnek. Kettesével, hátha valamelyiket szórakozásból csak befizetem. Hát nem.

A telefonos ügyfélszolgálat ügyintézője jelzi, minden beszélgetést rögzítenek. Oké, mondom én is. Automatikusan, ilyen fránya telefonom van. Válasz ez törvénytelen, én nem tehetem.  Kérdezhettem volna, hogy miért, ha a szolgáltató megteheti, akkor én se leszek rest.

Akit érdekel, a felvételt nálam meghallgathatja. Fenomenális.  Egy önálló rádiókabaré estnek is elmenne. Igaz, nincs benne, hogy anno a posta távközlési üzemi időkben kötelező volt egy M betűt írni az előfizető neve elé ha telefonüzenet rögzítőt használt. Volt egy magyar gyártmányú BRG-s készülék amely derekasan megállta a helyét. Ezzel halálra bosszantottam a barátaimat akik még nem is hallottak ilyenről. Sok cifrát mondtak rá. Ehhez később volt egy kis prűttyögő is amivel bárhonnan lehallgathattam az otthoni rögzítőt. Na erről tudnék még sokat mesélni.

Exit mobile version