SzántóGráf

Egy kedves automatával diskuráltam – esküszöm, jobb volt mint a nyomogatós eligazító – most várom a Telekom hibaelhárítóit

Nem győzök álmélkodni. Felcsörgetem a Telekom ügyfél szolgálatát és bejelentem, elromlott az internetem. Nincs kapcsolatom és a vezetékes telefonon is foglaltat jelez. Nos, idáig ilyen enyhe gyomorgörccsel indulok akcióba. Számítok, arra, hogy kezdhetem, a nyomja meg ezt meg azt a számot, diktáljam be az ügyfél azonosítómat majd negyedóra elteltével megdicsérnek. Hogy mennyire fontos vagyok a számukra, s ha komolyan gondolom a problémámat akkor hívjam őket újra. Most ugyanis sokan vagyunk és a várakozási idő akár húsz perc is lehet.Szóval erre számítottam.

Nincs megállás a fejlődés rögös útján

Kellemesen csalódtam. Egy másfajta, szokatlanul új gépi hang jelentkezett be és semmit nem kellett nyomogatnom. Csak egyenesen igen nem válaszokat kellett generálnom.  Egy automata női hanggal csevegtem. S csodák csodája ez a valaki képes volt ahhoz a munkatárshoz irányítani, aki rögtön intézkedett. Mintha nem is Magyarországon lennénk.A hölgy kért három perc türelmet és elvégezte a vonalvizsgálatot. Megállapította, tényleg jogos a panaszom és mivel üzleti ügyfél vagyok – ezt Ő mondta – biztosan fontos lehet az online  kapcsolat így azonnal megszüntetik a hibát. Még ma. Mondotta pénteken. Valóban tegnap kijöttek a szerelők, de már csak akkor telefonáltak amikor  a kapunkban voltak. Mi viszont nem voltunk otthon mivel nem jelezték, hogy jönnek. Így a félnégyes találkozónkat átcsúsztatták szombat délelőttre.

Na, erre várok most. Ilyenkor szokás mondani nincsen rózsa tövis nélkül. Kíváncsi vagyok, a 9 és a 11 óra közötti időben mikor kerülök sorra. Ha minden oké lesz maradok az elismerő szavaknál.

 

Exit mobile version