SzántóGráf

Kitapintható a különbség – az urológusok ajánlásával – a reklám a legváratlanabb helyeken a legütősebb – reggelihez budiillatosító és intimbetét

A reklám nem ismer határokat. Reklám nélkül nincs média. Pontosabban lenne, de ha a hirdetők nem támogatnák még drágább lenne. A reklámokkal együtt kell élni. Mivel részben magam is ebből tengődök, igazán nem zavar ha reggelizés közben megmutatják nekem az intim betét működési szisztémáját vagy egy szuper budiillatosítóval szeretnének levenni a lábamról. Én mindenre vevő vagyok.

Még a pesti liftekben is végig böngészem a kiragasztott hirdetéseket. Sőt a szendvicsemberekkel is rokonszenvezek. Ha meglátom őket megállásra késztetem, elölről, hátulról megnézem mit cipelnek a dolgos vállukon.

Közben az is eszembe jut, hogy már a Dollárpapában is volt egy ilyen jelenet a szép emlékű Rajz Jánossal, aki sokáig játszott a miskolci Nemzeti Színházban.Egy amerikai utcán görnyedezett egy ilyen duplex tábla belsőjében. Amire még emlékszem, a  művész úr sokáig a   mi házunk udvarának egyik kis szobájában lakott a Széchenyi út 50. szám alatt.

Ilyen ötletes piszoárt már több helyen is láttam. Valamikor magam is játszottam egy kapura. Itt ebben a helyzetben nincs is más lehetőség. Ez olyan prosztatateszt. Aki betalál az már vagy még nem szorul tartós kezelésre. Az urológusok ajánlásával készült reklám focirajongóknak.

 

Ugye így együtt egybe milyen ütős?
Exit mobile version