SzántóGráf » Autó-Motor » „Az abroncsok mind egyformán néznek ki.”– mondhatná az egyszeri vásárló, de semmi sem áll távolabb a valóságtól, mint ez a kijelentés
„Az abroncsok mind egyformán néznek ki.”– mondhatná az egyszeri vásárló, de semmi sem áll távolabb a valóságtól, mint ez a kijelentés
A legtöbb abroncs tapintása, mintázata, anyaga, érzetre valóban
nagyon hasonló, de ne felejtsük el, ez nem szépségverseny. A
járművek kerekenként megközelítőleg egyetlen tenyérnyi felületen
érintkeznek a talajjal, így ezen a hozzávetőleg 200 cm felületen
kell kialakítani az irányítás és a sebességváltozás minden szükséges
erőhatásának ideális feltételeit. Az abroncsok teljesítményét – a
fékutat, a megbízhatóságot, a tartósságot – egészen apró különbségek
sora határozza meg. Mindezt pedig esetenként több évtizedes kutató-
és fejlesztőmunka, valamint tapasztalat teszi lehetővé.
A kínálat szinte áttekinthetetlenül nagy. A nagy neveket szinte
mindenki ismeri, a legtöbb esetben, ha új autót vásárolunk,
valamelyik nagy gyártó nagynevű termékével kapjuk készhez az
autónkat.
gumi
A webáruházak és a hipermarketek polcain inkább a
gazdaságos megoldások sorakoznak: szinte valamennyi nagy
abroncsgyártó rendelkezik úgynevezett második és harmadik
(al)márkával, amelyek nem annyira ismertek, mint a klasszikus nagy
nevek – nem
költenek marketingre, sportszponzorációra – ám elvileg az
anyavállalat szakmai tudása "benne van" az abroncsban.
A cikk teljes terjedelmében elérhető:
https://hta.org.hu/milyen-abroncsot-valasszunk-mi-az-ara-a-biztonsagnak/
Kiadó: Magyar Gumiabroncs Szövetség
Nyolc verseny, nyolc győztes és a bajnoki címért folyó küzdelem még mindig teljesen nyitott: a Formula E sorozat ötödik szezonja bővelkedik drámában. Május...
Számos világ- és autószalon-premierrel érkezik a ŠKODA a Genfi Autószalonra (2017. március 7-19.). A márka 2-es pavilonbeli standjának középpontjában „bestsellere”, a ŠKODA OCTAVIA...
Tisztán elektromos hajtással helyi szinten károsanyag-kibocsátás nélkül, gazdaságosan és ráadásul sportosan közlekedve – a közép- és luxuskategória új hálózatról tölthető hibridmodelljei (Plug-in Hybrid)...
Tessék megjegyezni a rendszámot. Most ugyanis egy hétig magam kormányzom ezt a mini kamiont. Pontos neve VW Krafter, egy mindent elnyelő furgon. Csaknem...
Az elmúlt években számtalan izgalmas modell érkezett a Volkswagen-találkozóra, legyen szó magángyűjtők autóiról vagy a wolfsburgi gyárból érkező csodákról. A több ezer Volkswagen...
Markáns vonalak, lágy felületek és a tekintetet vonzó, erőteljes sárvédő-domborulatok („quattro blister”): Q4 e-tron modelljével az Audi újabb lépést tesz elektromos modelljei formai...
Négyajtós Audi Aicon víziójával a négykarikás márka a jövő teljes mértékben önállóan közlekedő Audiját mutatja be – immár kormánykerék és pedálok nélkül. Dizájnkoncepcióként...
A visszaszámlálás elkezdődött: június 16-án, pénteken a Volkswagen Berlinben bemutatja az új Polo-t. A bestsellernek számító Volkswagen legutóbbi változata nagyobb, tágasabb és kényelmesebb,...
2017 harmadik negyedévében is sikerrel folytatta üzleti tevékenységét a Volkswagen márka, s januártól szeptember végéig – a márka és a vállalatcsoport között év...
A Volkswagen AG és a Ford Motor Company ma bejelentette az első hivatalos megállapodások létrejöttét azon átfogó szövetség keretében, melynek célja az érintett...
Miskolc város vezetése a kormányzati forráselvonások, illetve a kieső bevételek ellenére is elkötelezett a koronavírussal szembeni védekezés mellett, éppen ezért a...
Immár hagyománnyá vált a Volkswagen-találkozó, az ötödiket rendezte idén a Porsche Hungária október 1-én a Hungaroringen. Ahogy eddig minden évben, most is egy...
(2017. május 30., Európa Rendezvényhajó) Idén ünnepli megalakulásának 15. évfordulóját a Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége (GÉMOSZ), amely ebből az alkalomból Nívódíjat és...