A munkában hiszek, és bármit csinálok, azt szeretném maximálisan elvégezni, kihozni magamból és a munkatársaimból is a legjobbat – emeli ki Brózsely Gábor, aki hivatástudatának és elkötelezettségének köszönhetően gyors tempóban jutott egyre előrébb a cégcsoportnál. Már az egyetemi tanulmányai alatt is vállalt munkát a cégnél, így jól ismerte tehát későbbi munkatársait, főnökeit. 2015-ben, a Miskolci Egyetem Gépészmérnöki és Informatikai Karán szerzett diplomájával a zsebében, Sándor Attila főállású munkát ajánlott számára, amire ő azonnal igent is mondott. Első éveiben a cég, majd később a teljes cégcsoport reklámkommunikációjáért felelt. Megalapították a Brand Visual Kft-t, melynek ő látta el cégvezetői feladatit. Fontos szerepe volt mindeközben az új Skoda-szalon bevezetésével kapcsolatos munkálatokban, valamint a SEAT, majd a Miskolc Motors BMW és MINI márkakereskedések nyitási projektjeiben is.
A Miskolc Autó életében nem volt hagyományos értelemben vett cégvezető. Ezt az űrt a tulajdonos-ügyvezető igazgató töltötte ki, aki egyre gyarapodó üzleti érdekeltségei és kötelezettségei miatt immár dedikált cégvezetővel kívánja biztosítani a társaság és az általuk képviselt márkakereskedések magas színvonalú működését.
– A cégcsoportot alkotó valamennyi cég esetében kiválóan működik ez a struktúra, így nem volt kérdéses, hogy a Miskolc Autó esetén is egy hasonló szervezeti felépítésre van szükség, amely nem igényli a napi szintű beavatkozásomat – így Sándor Attila a vállalat tulajdonos-ügyvezető igazgatója. – A szerviz és értékesítés üzletágak vezetésére a kezdetektől meggyőződésem, hogy a legjobbakkal dolgozhatom együtt, Gábor kinevezésével biztos vagyok benne, hogy még hatékonyabbá válhat e két terület együttműködése.
A termékcsaládban is alkalmazkodtak a 21. századi igényekhez. Világszerte egyre több hibridet és tisztán elektromos autót értékesítenek, és ebben a Volkswagen-konszern sem szeretne lemaradni. – Bár esetünkben egy konzervatív márkacsaládról beszélünk, de nálunk is eljött a váltás ideje a hibrid, elektromos hajtás irányába. A tavalyi év volt az, amikor áttörést ért el a konszern; a technológia ugyan már korábban is rendelkezésre állt, de a piaci igényeket szem előtt tartva tudatos volt az időzítés. Tavaly azonban megjelent az úttörőnek számító ID.3 modellünk, ebből az első tisztán elektromos és alapjaiban új platformra tervezett modellünkből épp a napokban adtuk át az elsőt Miskolcon. A Seatnál is hamarosan érkezik az el-Born, a Skodánál pedig érkezik az Enyaq iV-t, ami egy izgalmas, karakteres SUV modell lesz. És nem utolsó sorban már gyártják az Audi e-tron GT-t is, ami komoly kihívója lesz a Teslának.
A modelloffenzíva mellett számos lehetőséget és kihívást tartogat 2021 a Miskolc Autó életében is. A cégvezető részleteket egyelőre nem árult el, de annyit azért elmondott, továbbra sem lassítanak a beruházásaikat és fejlesztéseiket illetően.