SzántóGráf

Nissan – Dácia – Terrano három üléssorral – a csórok terepjárója

A laposabb  pénztárcájúak terepjárója lett  a Duster. Jelenleg nálunk várni kell a  szállításra, mint valamikor a régi szép Merkuros időkben. Időnként ilyenről hallok  – gyanakodom – ez csak reklámfogás lehet. Ha igaz, akkor viszont megértem – mindenkinek az kellene ami a másiknak is van. Figyeltem , a szemérmesebbek leszedik  a böhőm szépségről a Dácia felíratot és a Renaultét teszik rá. Szépségtapaszként.

Noha egyáltalán nem kellene már szégyellni ezt a márkát. A taxisok szerint legalább annyira befutók az új Dáciák, mint  a Skodák. Árban pedig verhetetlenek.

A Nissan Terrano gyári kiegészítői között találjuk a csomagtartóba építhető padot. A rögzítőcsavar feláras…

Indiában elkezdődött a Nissan Terrano, leánykori nevén Dacia Duster forgalmazása. A japánok nem csak a karosszéria megjelenését módosították, a gyári tartozékkatalógusban is érdekes dolgokat lehet találni – például harmadik üléssort!

No meg szép mintás matrica-dekort, amivel igazán egyedivé lehet tenni a megjelenést, ha a küszöbfellépő, a légterelő, vagy a kétszínű, 16 colos könnyűfém felnik nem bizonyulnának elegendőnek. De aki elektronikai kiegészítőkre vágyik, az is talál magának csemegét, például a kormány karimájára szíjazható rádió-távirányítót, ami kompatibilis a különböző színekben elérhető kormányhuzatokkal.

A legérdekesebb kiegészítő azonban mindenképpen a harmadik üléssor, amely egészen biztosan nem lesz elérhető mifelénk, hiszen az Unió előírásai szerint csak a menetirányra merőleges üléseken utazhatnak utasok, márpedig a csomagtérbe szerelhető ülés hosszában helyezkedik el – arról nem is beszélve, hogy nincsen biztonsági öv az itt utazóknak. Még egy apró dologra felhívja a Nissan a figyelmet, aki megrendeli a harmadik üléssort, csavarok nélkül kapja meg azt, utóbbiakat a márkakereskedésben tudja beszerezni, ahol a megfelelő lyukakat is ki tudják fúrni a karosszérián a rögzítéshez.

Csak első kerékhajtással lehet választani a Nissan Terranót, a 85 lóerős dízelmotorral szerelt alapváltozat ára 3,4 millió Ft-nak megfelelő rúpia, a 110 lóerős dízellel szerelt csúcsváltozat 4,4 millió Ft-nyi rúpiába kerül – és ez utóbbiban már benne a vajbőr belső is…

Exit mobile version