2014.06.04. Itt a vb, itt van újra! Hamarosan megkezdődik a 2014-es Labdarúgó Világbajnokság Brazíliában, mely a világ legnagyobb figyelemmel kísért sporteseményeinek egyike. A HELL ENERGY Magyarország Kft. – az energiaitalok között elsőként – nagyszabású vb marketing aktivitásba kezd. A világbajnokságra nem csak egy limitált szériás, foci rajongóknak szóló HELL Football Fanatic Edition termékkel lép piacra, de egy szurkolói ’szelfi’ játékot is indít a saját Facebook oldalán #HELLFIE VILÁGBAJNOKSÁG néven.
A legfrissebb csomagolás, a Football Fanatic Edition, mely a nevében is hordozza küldetését, új színt vihet a szurkolók mindennapjaiba. A csoportokba bejutott országok zászlói színesítik a dobozt, így mindenki megtalálhatja számára kedves ország színeit, így téve élvezetesebbé a szurkolást. Az új dizájnú dobozban a már jól megszokott prémium minőségű HELL energiaital lakozik, amely hozzásegíti a szurkolókat az éjszakába nyúló meccsek megtekintéséhez is.
Ám ez nem minden! Egyedi „#HELLFIE VILÁGBAJNOKSÁG” nyereményjátékkal is készül a cég, amelyben a résztvevők egy lelkes szurkolói ’selfie’, fantázia nevén HELLFIE beküldése esetén már eséllyel indulhatnak a nyereményekért. A képeket a HELL hivatalos Facebook oldalán lévő applikáción keresztül kell közzétenni, ahol a VB ideje alatt összegyűjtött lájkok számával tudnak a lelkes szurkolók kvalifikálni a 10 legjobb kép közé. A több tálca energiaital kisorsolása mellett a fődíj nem más, mint egy 3D Smart LED TV.
Az egyedi tervezésű limitált szériás energiaital, a hagyományos csomagolású HELL mellett, a vb idején lesz kapható.