SzántóGráf

Mit mondanak Takatáék -nem beszédes a menedzsment – milyen zsák van a kocsinkban – jó előre tudni mire számíthatunk vészhelyzetben – a mobilszolgáltatókat elhajtották

Kíváncsi lettem, hogy jó e a légzsák a kocsimban. Mióta mást se hallok, hogy világszerte mennyi millió Takatás gyártmányt hívtak vissza , szeretném megnézetni milyen márkájú van az autómban. Gondolom, nem vagyok egyedül a kételyemmel. S ha már szerencsénkre éppen Miskolc határában található a legmodernebb légzsák gyár megkérhetnénk a műszaki vezetést, hogy időnként teszteljék a kocsijainkat. Bizonyára számukra is sok újszerű tapasztalatot jelentene egy ilyen alkalmi bevizsgálás. Egyben megmondanák, hogy melyek azok a kocsik amikben Takata zsák található.  A gyár nem fényes hírére való tekintettel nem tehetjük közzé, hogy hová szállítanak be.  Ez ellen a Takata és a kocsigyárak is tiltakoznának.  Érdemes lenne ez ügyben találkozni a gyár menedzsmentjével. Ők egyelőre elzárkóznak minden információ szolgáltatástól.

Sőt arról is tudok, hogy nemrégiben több mobilszolgáltató is felajánlotta: olyan vészjelzőket szerelhetnek a zsákokba amelyek felfúvódáskor automatikusan riasztják a legközelebbi mentőállomást. Igazából ezt a szisztémát már kötelező lenne minden újonnan eladott kocsiba rendszeresíteni. Valami miatt viszont a gyártók elszabotálják a rendeletet. Sorra kérik a halasztást.

Jó lenne tudni mi lehet a kulisszák mögött.  Magam pedig hamarosan elgurulok a miskolci gyárba , megérdeklődni, milyen légzsák szolgáltatja a biztonságomat. Hátha megmondják.

Exit mobile version