SzántóGráf

Sose békülünk – hárít a vízmű -az OTP sincs a helyzet magaslatán – ahol tiltják a mobilozást

Tegyük fel, hogy az unokája beleesik a járdán billegő fedelű csatornába. Súlyos nyolc napon túl gyógyuló sérülést szenved, a sürgősségi osztályon megállapítják, hogy legalább egy hétig pihenésre szorul, nem járhat az egyetemre. Az ügyelet még aznap szombaton este elkeríti a veszélyes csatornafedelet, harmadnap kijönnek kivizsgálnia balesetet, hetedik napon pedig a vízmű vezetése elzárkózik a kártérítéstől.

Kijöttek a hibaelhárítók és egy ilyen veszélyre felhívó, figyelmeztető jelzést helyeztek oda.
 Eredeti kép a balesetet követő felvétel
Hahó – eltenni a mobilt – zavarja a dolgozókat.

Sőt a cég igazgatója a miskolci közgyűlés közmeghallgatásán feltett kérdésemre megválaszolja, olyan sok a csatornafedél, hogy képtelenek valamennyit leellenőrizni. Oké, mondom magamban, elvégre nem az igazgató hozzátartozója esett a csatornába, helyébe én se aggódnék mások miatt. Nekem se kellene, ha a gyermeke tűnik el a félrehajló fedél mellett. Az ügy végül a rendőrségen kötött ki, ahol ismeretlen tettes ellen gondatlanságból elkövetett súlyos testi sértés és anyagi károkozás miatt tettem feljelentést. Nagy cég, sok emberrel, találják meg ki a hunyó. Nyilván nem ez lesz az év bűnügye, egyszerűbb lesz a tettes ismeretlen címszóval ad akta tenni az egészet.

Ettől persze nem még nem kell szeretnem a vízműveket. Így aztán amikor az Arany János utcai ügyfélszolgálatukra kell mennem már előre, cukkolom magam. Ha nem menne, akkor ott úgyis besegítenek. Mint valami hatóság kiteszik a mobilon telefonálni tilos táblát. Vajon mi ennek az értelme. Minimum félórát várunk a sorunkra, ez idő alatt miért ne kommunikálhatnánk. Kit zavar, egyáltalán milyen jogon tiltják ezt. Mindegy szabálytisztelőként még ki is kapcsoltam, ne, hogy már valakinek éppen akkor jussak az eszébe.

Ez minden ügyintéző előtt ott van. Lehet pontozni az elégedettséget. Ennél feleslegesebb dolgot el se tudok képzelni. Ha ott ennél a cégnél tényleg érdekelne valakit, hogy milyen az ügyintézés akkor konkrétan gyűjtené be a véleményeket. Egyébként jómagam tényleg mindennel meg voltam elégedve – csak azt nem értettem, miért nem lehet ott telefonálni várakozás közben?

Majd így kizárva a világ menetéből gyorsan sorra kerülve az ügyfél szolgálatos a lakcím kártyámat kérte. A számlámat akartam rendezni, amit valami okból a csoportos beszedési megbízásaim közül valaki elmulasztott befizetni. Mivel nem kérni, hanem adni mentem, nem értettem, hogy miért így kell magam igazolni. Fordított helyzetben már logikus lett volna.

Különben a kisablak mögötti ügyintéző udvarias, készséges és segítőkész volt. Velem együtt sopánkodott, hogy az OTP miért hanyagolta el a számláim rendezését miért nekem az „időmilliomosnak” kell szaladgálni ezzel is. Így aztán úgy, mint a pénztárnál itt is a maximum elégedettségi pontot adtam. Megnyomtam a kilencest. Előttem az egyik ügyfél túlzásba akarta vinni a kilences skálán való pontozást.  Nyomott egy egyest és egy nullát. A stréberség visszafelé sült el.

 

Exit mobile version