SzántóGráf

Miskolc ismét a városmarketing „magyar bajnoka”

 

 

Győrrel állt holtversenyben a borsodi megyeszékhely, de az idén begyűjtött 11 díjazással megelőzte riválisát. Átadták a 2020-as Városmarketing Gyémánt-díjakat.

 

Sokadik éve pályázik Miskolc MJV Önkormányzata a Magyar Marketing Szövetség szakmai elismerésére, és sokadik éve nyer, nem is akármilyen eredménnyel, általában az elsők között szerepelve. Így történt ez idén is, amikor a korábbi 28 mellé 11 újabb Gyémánt-díjjal gazdagodott a város. Ennek köszönhetően elébe vágott az örökranglistán a vele eddig holtversenyben álló Győrnek is.

A Veres Pál polgármester által vezetett miskolci küldöttség a fővárosban tartott ünnepségen a Városmarketing nagykövete különdíjban is részesült.

 

Pályázni a 2019. január 1. és 2020. február 29. között megvalósított aktivitásokkal lehetett: study tourok; Bartók Plusz Operafesztivál; Cinefest Miskolci Nemzetközi Filmfesztivál; Miskolc-logós ajándéktárgyak promóciója; Barlangfürdő imagefilm és a Barlangfürdő egész éves színes programjai; Adventi programok arculata; Borangolás; Avasi Kvaterka rendezvénysorozat; Miskolc Csoport arculat megtervezése és bevezetése; Miskolc Csoport Sportnap; Kocsonyafesztivál (2020).

 

Miskolc tehát folytatta a megkezdett munkát, és ennek köszönhetően az idén is a „marketing bajnoka” vallhatja magát.

 

Exit mobile version