Megkérdeztük azt is, hogy melyik márka a kedvence. - Magyarországon az iparág 7 vállalata - az Apollo, a Bridgestone, a Continental, a Goodyear, a Hankook, a Michelin és a Pirelli – jelenti a HTA hátterét, az elmúlt tíz évben ezen cégek vezetői adták az elnököt egy-egy évre. Önt viszont – az eddigi ügyvezető elnököt –, öt évre nevezték ki. Mi indokolja a koncepcióváltást? - Tavaly ünnepeltük a Szövetség megalakulásának tízéves évfordulóját. Ennek apropóján végiggondoltuk, hogy mit értünk el eddig, hol tartunk most, és milyen feladatok várnak ránk az elkövetkezendő tíz évben. Úgy ítéljük meg, hogy hatékonyabb lesz, ha egy csak ezzel foglalkozó szakembert bízunk meg az elnökséggel együtt járó feladatokkal. Remélem, nem hangzik szerénytelenül, de az eddigi ügyvezetői munkám elismerése, hogy a tagokkal együtt én határozhatom meg a következő fél évtized lépéseit. Megtisztelőnek érzem, hogy egyhangúan választottak meg erre a feladatra. - Szedjük szét a fentieket! Mi az elmúlt tíz év mérlege? Mire a legbüszkébbek a tagok, illetve Ön? - A célunk 10 éve az volt...A cikk teljes terjedelmében a Szövetség honlapján olvasható. Kiadó: Magyar Gumiabroncs Szövetség