A vállalat legújabb reklámkampányában megtévesztő módon mutatja be az állattartás körülményeit, amit többek között állatjogi és vegán szervezetek is kifogásolnak. "Farmjainkon a csirkéink úgy élnek, mint egy Spa-ban". Ezzel a szlogennel indított országos kampány a Mastergood. A kampány egy animált filmben meg is elevenítette a kampányüzenetet. Állatjogi, valamint vegán szervezetek, közösségek és számtalan magánszemély is mind ellenérzésüket fejezték ki azzal kapcsolatban, hogy a kampány hamis képet fest az ipari állattenyésztésről, sőt megtéveszti a vásárlókat azzal, hogy a valósághoz egyáltalán nem kötődő módon mutatja be ezen állatok helyzetét. Az Una Terra Alapítvány és a Magyar Vegán Egyesület (MAVEG) emiatt bejelentést is tett a Gazdasági Versenyhivatalnál. “Azt szeretnénk, ha a közvélemény és a vásárlók valós képet kapnának arról, milyen forrásból származik az ételük. Nagyon jól tudjuk, hogy a magyar fogyasztók is egyre jobban figyelnek a fenntarthatóság és az állatjólét kérdéseire. Ezzel a gyártók is tisztában vannak, ezért próbálják úgy eladni a termékeiket, mintha humánusan és fenntarthatóan tudnák előállítani azokat." Indokolta az ügy fontosságát Nagy Ervin, az Una Terra elnöke. A szervezetek értesültek, hogy a Versenyhivatal hivatalosan is vizsgálatot indított, és remélik, hogy az eset itthoni precedenst teremthet a haszonállatok jólétének figyelembe vétele és vásárlókkal való kommunikáció terén.