A Digital Hungary által szervezett Digital Marketing Forum 2025-ös rendezvénye az ország legnagyobb marketing szakmai rendezvénye, amelynek keretében odaítélik a Városmarketing Gyémánt Díjakat is. A budapesti Etele Plaza mozikomplexumában megtartott nagyszabású marketingfesztivál idén is lenyűgöző eredményeket hozott a városmarketing terén. Különösen nagy figyelmet kapott Miskolc, amely idén 21 Városmarketing Gyémánt Díjat nyert el, kiemelkedő teljesítményével pedig kiérdemelte a Városmarketing Nagykövete címet is, amely a város számára nagy értékű díjjal is jár.
Miskolc a Városmarketing Nagykövete a 2025-ös Digital Marketing Forumon
A marketingfesztivál keretében a Smart & Digital City Forum szekcióban, ünnepélyes keretek között díjazták az ország számos, sikeres projektet megvalósító települését. Miskolc 21 pályázata szerzett Városmarketing Gyémánt Díjat, amellyel több év kihagyás után a fórum nagy visszatérője lett. A legtöbb, szám szerint 44 Gyémánt Díjat Nyíregyháza zsebelte be, ezzel kiérdemelve a Marketing Fővárosa címet.
Miskolc sikeres projektjeinek összefogását, a pályázatok határidőre történő benyújtását a MIDMAR desztináció menedzsmentért felelős szervezet új vezetője, Fekete-Angyal Enikő ügyvezető igazgató koordinálta. A díjátadó után Fekete-Angyal Enikő köszönetet mondott minden cégvezetőnek és díjazottnak a sikeres projektért és azért is, hogy a budapesti rendezvényen személyesen megjelentek, egyúttal hangsúlyozta, hogy a városmarketing fokozott erőfeszítést fog tenni annak érdekében, hogy minél több turistát tudjon Miskolcra vonzani. A turisták számára kiemelten fontosak a magas minőségű és innovatív szolgáltatások, kreatív élmények, amelyeket a városi szolgáltatók nyújtani tudnak. A MIDMAR elkötelezetten folytatja a megkezdett munkát, hogy a jövőben még inkább erősítse a város pozícióját a turizmus és a turisztikai termékfejlesztés területén.
Miskolc 21 Városmarketing Gyémánt Díjat szerzett és előre lépett a ranglistán
A város összesen 21 Gyémánt Díjat szerzett, ezzel a kiemelkedő teljesítménnyel Miskolc az örökranglista 4. helyéről a 2. helyre lépett előre, megelőzve olyan városokat, mint Siófok és Budapest XIII. kerülete, az élen Nyíregyháza áll.
A díjakat a fesztiválon átadó események során prof. dr. Piskóti István, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja méltatta a városmarketing terén elért eredményeket és kiemelte, hogy minden jó gyakorlatot szeretnének elismerésben részesíteni, ezzel ösztönözve a városokat arra, hogy olyan projekteken dolgozzanak, amelyek értékteremtést jelentenek az ott élők számára is a turizmuson keresztül. Az ünnepélyes díjátadón emellett beszédet mondott Sütő Ágnes, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke és a Magyar Bankszövetség főtitkára, aki hangsúlyozta a városmarketing fontosságát a gazdaság és a társadalom számára.
Miskolc sikeres projektjei és eredményei olyan példákat mutatnak, amelyek más városok számára is inspirációt jelenthetnek. A város idei eredményei tükrözik az elhivatott szakmai munkát, és rávilágít arra, hogy a kiváló eredményeket érdemes és fontos megmutatni, a láthatóságot növelni szükséges.
A Városmarketing Nagykövete különdíjat a Digital Hungary Marketingfesztiválon Berencsy Sándor Máté, Miskolc Megyei Jogú Város Önkormányzat Turisztikai és Városmarketing Bizottságának elnöke vette át Tóth-Szántai József polgármester képviseletében. Ez elismerés mellé Miskolc értékes díjat is kapott az Observer médiafigyelő által felajánlott, nettó 1 millió forint értékű 6 hónapos, komplex városmonitoring szolgáltatás formájában. A városról, intézményeiről, rendezvényeiről szóló hírekből összeállított részletes médiaszemle fontos információkat szolgáltat majd a jövőbeli kommunikáció megvalósításához.
Az idei díjak és elismerések alapján a Miskolc elkötelezett, hogy a jövőben tudatos stratégia mentén további sikeres projekteket valósítson meg.
Miskolc 21 Városmarketing Gyámánt Díjas pályázata
Szent György-hegy Alapítvány | Kvaterka Szily Nórával Miskolcról |
Avasi Kvaterka | |
Szimbiózis Alapítvány | Baráthegyi Piknik |
Miskolc Megyei Jogú Város Önkormányzata | Adventi kirakatdíszítő verseny, azaz a Miskolc karácsonyi csillaga díj |
Avasi kilátó adventi fényjátéka | |
MiReHu Nonprofit Kft. | R-park (MakuLand) |
Mentés másként | |
Miskolci Kulturális Központ Nonprofit Kft. | Gasztro Placc – Impulzusok ételben, italban, zenében. |
MIDMAR Miskolci Idegenforgalmi Marketing Nonprofit Közhasznú Kft. | Garantált tematikus városnézések Miskolcon |
Éltető Lélek Alapítvány | II.Miskolci Ars Sacra Fesztivál |
Szinva Örökség Alapítvány | Szinva Örökség Napok |
Itthon Miskolcon Egyesület | Játékos VárosJárás |
Bükki kör – Miskolc és a Bükk Turizmusáért Közösség | Miskolc adventi influenszer study tour pályázat |
BluePixel Kommunikációs és Produkciós Iroda | VI.Furmint Február Miskolc 2024 |
Arttér-találkozások közösségépítő program | |
Technika Háza Rendezvényszervező kft | A miskolci Tudomány és Technika Háza kulturális és közösségi városrész központi szerepe erősitésének marketing programja |
Lions 3×3 kosárshow | |
Hotel Palota Lillafüred Kft. | Erdei Gasztroexpressz |
BNPI Szeleta Park Látogatóközpont | DAMt it! Isten veled acélváros, avagy Szeleta Park a zöld Miskolcért! |
Bona Agricola Kft. | Miskolc – város a Bükk ölében |
„Lillafüredi Kisvasútért” Alapítvány | Szarvasbőgő Expressz a lillafüredi kisvasúton |