SzántóGráf

A telefonálástól ódzkodnak – a multikat nem szabad zavarni – forduljunk a segítőkész diszpécserektől

Jó ha mindenki tudja, hogy az Aldi és a Lidl akcióknál nem találjuk meg a keresett terméket akkor még semmi sincs veszve. Időnként beraknak a katalógusba egy két kurrens cikket amelyet nyitás után el is kapkodnak. Ilyenkor futás az egyik boltból a másikba. Vagy van egy két tippem, hogy szerezzük meg az áhított kütyűt.

Nos, a boltokban olyan nincs, hogy az egyikből a másikba áttelefonáljanak. Nem lehet, nem szabad , meg a telefonszámuk nem is publikus. Tehát az ötlet, ami bevált, a biztonsági őröket kérjük meg erre az apró szívességre, ők ugyanis bármikor kommunikálhatnak egymással. Főleg az Aldi esetében igaz ez.

Vagy , van egy központi beszerző központ, számuk nyilvános, s ott a diszpécserek segítenek ha tudnak. Három napon belül beszerzik amiről esetleg lemaradtunk. Megjegyzem, nekem egy egy kádülőke kellett volna ami már hiányzott az üzletből.  Majd négy múlva telefonáltak , jelezték megvan az áru, mehetek érte. Köszönet.

Kollégám, hibás árut vásárolt és telefonon szerette volna bejelenteni, megérdeklődni,  vissza mehet e cserélni.  Kiderült, a Lidl boltoknak nincs nyilvános telefonos elérhetőségük. S a központi számukon is azt mondták, ők se tudják az egységeik elérhetőségét. Ezt persze nehezen hiszem el, de biztos van valami oka a titkolózásnak. Talán az , hogy sokat zavarnák a vásárlók a kereskedőket telefonon. Egyébként a multik szokása, hogy csak egy számon, egy központon keresztül kommunikálnak.

Exit mobile version