SzántóGráf

Vonz a technika? Géped segítségével alkotsz? Kísérletezel? Kitaláltál valami igazán egyedit? Akkor nevezz a <19 Szabadfogású Számítógép versenyre!

  Az elmúlt tizenhárom évben közel 6000 nevező nevezett a <19 Szabadfogású Számítógép versenyre, ez bizonyítja, hogy a 19 év alatti fiatalok között valóban sokan vannak olyanok, akik kreatív módon használják a számítógépet és elképesztően egyedi, gyakran a profikat is megszégyenítő alkotásokat hoznak létre. A beadott pályamunkáknál nem az jelent előnyt, ami szép, trendi vagy ízlésesen tálalt, hanem ami izgalmas, egyedi, magas színvonalú vagy újító szándékú! Partner kapcsolatainknak köszönhetően, az Ars Electronica, a Deutscher Multimediapreis, vagy a Bugnplay nemzetközi versenyeinek díjazott alkotásait bemutató kiállításokon a közönség is meggyőződhetett arról,

hogy a magyar tizenévesek által készített számítógépes munkák kiemelkedő színvonalúak.

 

A verseny Magyarországon egyedülálló, mivel kategóriák és megkötések nélkül, szabadon lehet nevezni bármivel, ami számítógéppel készül: legyen az akár rajz, videó, animáció, zene, játék,

honlap, portál, kiegészítő alkalmazás, mobilkommunikációs fejlesztés, robot, saját készítésű

szoftver vagy hardver, illetve bármilyen egyéb informatikai megoldás.

 

Versenyünkkel a fiatalokat, iskolai kereteket meghaladó terveik kreatív megvalósítására ösztönözzük. Az egyéni alkotókedv számára megmérettetést, valamint nyilvános bemutatkozási lehetőséget teremtünk. Biztatjuk őket az internetes tudástár kihasználására és a tudás megosztására, lendületet adva ezzel céljaik eléréséhez.

 

A versenyen rész venni lehet egyénileg vagy csapatban, és nevezhetnek itthonról,

valamint a határon túlról egyaránt. A nevezéssel már egy pólót mindenki biztosan nyer.

 

A beérkező műveket képző-, videóművészekből és zenészekből, informatikusokból és tanárokból álló zsűri bírálja el. A legjobbnak ítélt alkotásokból nagyszabású kiállítást rendezünk december elején, az Új Budapest Galériában, a Bálna Budapestben. A nyilvános és külföldi bemutatkozási lehetőség mellett a verseny támogatóinak köszönhetően nagy értékű nyereményeket is kapnak a díjazottak.

 

Nevezni a verseny.c3.hu oldalon lehet.

A pályamunkák beadási határideje pedig 2016. október 17. hétfő éjfél.

 

 

További információ:  

Marsalkó Fruzsina

e-mail: fruzsina@c3.hu, mobil: 06 30 507 2718

Fernezelyi Márton, projektvezető

e-mail: marci@c3.hu, mobil: 06 30 248 8299

 

 

A verseny VIDEA csatornája

A verseny sajtóanyaga
A verseny Facebook oldala

 

 

A szervezőkről:

A C³ Kulturális és Kommunikációs Központ két évtizede segíti és támogatja a technikai médiumok kreatív használatát, a digitális kultúrával kapcsolatos tudás terjedését, a művészeti, tudományos, technikai szféra közötti kommunikációt, kapcsolatot, innovatív együttműködéseket. Emellett különböző szintű oktatási programok kezdeményezésével járul hozzá az információs társadalom megkívánta új ismeretek terjesztéséhez, a jövő generáció informatikai ismereteinek fejlesztéséhez. A C3 célja, hogy új, eredeti projektek kezdeményezése révén a művészeti, tudományos és technikai közösségek számára időről időre biztosítsa a kooperáció, a tapasztalatcsere és a párbeszéd terepét. Nemzetközi elismertségét számtalan európai együttműködésen alapuló médiaművészeti kiállításának, kutatásfejlesztési eredményeinek, mint például az immáron tizennegyedik éve megrendezésre kerülő <19 Szabadfogású Számítógép versenynek köszönheti.

 

 

 

 

 

Exit mobile version