SzántóGráf

Amikor a zsákok kinyílnak – vészhelyzetben riaszthatják a mentőket – hallhatják a dumcsit a az autóban

Ki emlékszik rá, hogy 2012 után – az uniós előírások szerint – már csak olyan légzsákokat lehet gyártani , amelyek vészhelyzetben értesítik a legközelebbi katasztrófavédelmi ügyeletet. Nagy a hallgatás, hogy miért nem tartatják be  az ide vonatkozó törvényt. Mivel van a közelünkben egy Takata gyár amely elhíresült a hibás termékeiről, nyilatkozhatna erről.Különben a mobilszolgáltatók versengenek ezért a zsíros üzletért. Ezek a gondolkodó légzsákok ugyanis nyitásra riasztják a mentőket . Ehhez a rendszerhez meg elengedhetetlen egy SIM kártya, amelynek a pozicíóját méterre pontosan bemérhetik. Különben a napokban olvastam, az amerikai autógyárak tulajdonképpen minden új járműbe beszerelik az ezt előkészítő kémprogramot. Amit anélkül képesek aktiválni, hogy behatoljanak a járműbe és poloskát szereljenek bele. Akár igaz akár nem a technikai lehetőség már régen ismert.

Szeretem a telet, de már unom a reggeli takarítást.

Nekem a régi céges Audimban olyan riasztó rendszer volt, hogy bármikor felcsörgethettem hangtalanul a kocsit és belehallgathattam az ott zajló beszélgetésbe. Nem kevés mókás helyzetet teremtve ezzel. Megesett, hogy a beavatott kollégám addig provokálta a társait míg nem mondogatták mindazt amit szemtől szembe nem szokás.  Amikor eluntam a játékot , mint az Úr hangja vágtam közbe az ember tragédiájából. Mondván magam is értem a viccet, sőt még szeretem is. Most tessék elképzelni, hogy ez a szisztéma már húsz évvel  ezelőtt ismert volt. Hát így tessenek beszélgetni a kocsiban. S ha a Takata részéről valaki hajlandó lenne beszélni , hálás lennék az információért.

Valahol itt lehet a kutya elásva. Itt van az a bígyó amelyet az illetékesek bármikor képesek távolról aktiválni, s bele hallgatni a kocsiban zajló dumcsiba.

Ha

Exit mobile version