Lemerült ? – ez a kérdés nem egyszerű gesztus -a zöldes bank megint újított – járjon oda mobilt tölteni
Szántó István
Ha pénzügyekben járatos úgy is rájön, ezt a kérdést a jó öreg megbízható OTP-s pénzintézetekben teszik fel az ügyfeleknek. Persze nem mindenkinek, csak a kiemelt prémiumosoknak. Tárgyal, intézkedik, számlákat kezeltet, utal vagy csupán a hitel paramétereiről faggatózik amikor felfedezi – itt nem csak bankolhat, még a mobilját is feltöltheti.
Csuda jó ötlet. Már csak azért is mert tapasztalatból tudom, hogy mindig akkor merül le a telefonom amikor nagyon fontos lenne a kommunikáció. Egy bankban ez még inkább igaz, mivel a kódot is a névjegyek között rejtegetjük és az utalásokat ellenőrző üzeneteket is SMS formájában igazolják vissza. Tulajdonképpen a telefon ma már akár mobiltárcaként is működik.
Jómagam nem konyítok ennek a beállításához, az applikáció letöltésé
hez így idáig nem is próbáltam ezt. Viszont szóvá tettem, hogy ha banknak ez megéri miért nem alkalmaznak olyan kisokos fiatalokat akik ott helyben ebben segítőkészek. A mobilszolgáltatók már régóta alkalmaznak ilyen ügyes ifjoncokat akik vágják, hogyan kell a telefonkönyvet átmenteni az új mobilra. A lényeg, hogy a miskolci OTP erődben már van gyors töltő a telefonokhoz. Ingyenes a szolgáltatás míg tárgyalunk. S ami komfortos, felkészültek, minden mobil csatlakozóval rendelkeznek legyen az bármilyen típusú. Ha komolytalan lennék azt mondanám, ha spórolni akarunk az otthoni villanyszámlán járjunk töltetni a bankba. Igen a zöldbe.
Egyébként hadd fecsegjem ki, volt egy kedves kollégám aki direkt úgy időzítette ezt a nélkülözhetetlen tennivalót, hogy csak a benti íróasztalán tankolja a mobilját. Mondta is havonta legalább ezer forintot nyer ezzel. Nem számoltam utána, de ha ő mondta akkor ez tuti.