Igen, ilyen is van. Az ügyeletes igazgató elmondása szerint amikor a vásárló jelzi az ehhez hasonló problémát azonnal riasztania kellene a vezetőt. Nincs joga azzal hárítani, hogy kell vagy nem… Sajnálja a történteket, az árdrágításból eredő különbözetet máris visszafizetik. Mentségük, hogy az illető pénztáros olyan beugrós, helyettesítő, akinek nincs rutinja az ilyen ügyek rendezésében. Így már csak egyetlen kérdés maradt – ha a mák ára annyi amennyi a standon látható akkor a kódos számlázáskor hogyan tudta a dupláját beütni a gépbe. Úgy, hogy ráadásul pontosan azt a mákot látta a leolvasó. A lényeg, hogy már nem is olyan keserű a mák, s jól sikerült a beigli.
Szinte nem akarom elhinni. Ha valaki a polcról leemeli a Paco darált mákot amelynél húsz dekás csomagolásban pontosan 399 forint van kiírva, hogyan drágulhat a pénztárig csaknem a kétszeresére.
Ilyen parajelenség csak az Avasi Sparban eshet meg. Aki nem hinné el, itt láthatók a dokumentumok. Jelentkezzenek mindazok akikkel hasonló csodák történtek ebben az áruházban. Egyébként a vásárló jelezte a pénztárosnak, hogy itt valami tévedés lehet, ám a válasz csupán annyi volt – kell vagy nem … hát kellett.
A polcon ez vagyon kiírva. A jámbor vásárló vakon hisz ebben.