SzántóGráf

Friss hír – az ügyeletes igazgató megtelefonálta – elnézést, a különbözetet visszafizetik – Ez egy kicsit mákos – újított az Avasi Spar – elhajtották a reklamálót – mágikusan drágult a mákony

Igen, ilyen is van. Az ügyeletes igazgató elmondása szerint amikor a vásárló jelzi az ehhez hasonló problémát azonnal riasztania kellene a vezetőt. Nincs joga azzal hárítani, hogy kell vagy nem… Sajnálja a történteket, az árdrágításból eredő különbözetet máris visszafizetik. Mentségük, hogy az illető pénztáros olyan beugrós, helyettesítő, akinek nincs rutinja az ilyen ügyek rendezésében. Így már csak egyetlen kérdés maradt – ha a mák ára annyi amennyi a standon látható akkor a kódos számlázáskor hogyan tudta a dupláját beütni a gépbe. Úgy, hogy ráadásul pontosan azt a mákot látta a leolvasó. A lényeg, hogy már nem is olyan keserű a mák, s jól sikerült a beigli.

Szinte nem akarom elhinni. Ha valaki a polcról leemeli a Paco darált mákot amelynél húsz dekás csomagolásban pontosan 399 forint van kiírva, hogyan drágulhat a pénztárig csaknem a kétszeresére.

Ki a mákos ….?

Ilyen parajelenség csak az Avasi Sparban eshet meg.  Aki nem hinné el, itt láthatók a dokumentumok. Jelentkezzenek mindazok akikkel hasonló csodák történtek ebben az áruházban.  Egyébként a vásárló jelezte a pénztárosnak, hogy itt valami tévedés lehet, ám a válasz csupán annyi volt – kell vagy nem … hát kellett.

A polcon ez vagyon kiírva.  A jámbor vásárló vakon hisz ebben.Tessék ezt megmagyarázni! Igaz, az idősebbek még emlékezhetnek arra, hogy az aznapi fizetésükkel szélsebesen rohantak a boltba mert olyan volt az infláció. Mire odaértek a tojást már csak félben tudták megvenni. Na de nálunk még a kamatláb is csak félszázalék, a fogyasztói kosár meg csak dagad, a statisztika szerint az inflációs ráta jóval a három százalék alatt van. Kár, hogy az avasi sparban erről még nem hallottak.

Exit mobile version