Kérdések és válaszok a két cég közös tulajdonba kerüléséről
Mi történt a Vodafone-nal és a UPC-vel? Ki vásárol fel kit?
Az Európai Bizottság jóváhagyásával a Vodafone Csoport megkapta az engedélyt a Liberty Global magyar, német, cseh és román leányvállalatának, így a UPC Magyarországnak a felvásárlására. A felvásárlást követően a Vodafone Magyarország tulajdonosa lesz a UPC Magyarországnak.
Mit jelent a közös ügyfél?
Közös ügyfeleknek tekintendők azon természetes személyek, akik mind a Vodafone Magyarország Zrt.-nél, mind a UPC Magyarország Kft.-nél előfizetői szerződéssel és az adott előfizetői szerződéseken azonos természetes azonosítókkal rendelkeznek (ugyanazon előfizetői név, születési dátum, édesanya leánykori neve).
Nekem kell bármit tennem? Hogyan használhatom tovább a UPC/Vodafone-os szolgáltatásaimat?
Termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatban egyelőre még nem lesznek változások. Minden előfizető a jelenlegi szolgáltatójának ügyfele marad. Fontos, hogy a változás a meglévő szerződéseket nem érinti, szolgáltatásainkat továbbra is a megszokott feltételekkel veheti igénybe és ügyeit változatlan módon intézheti. A számláit is mindenki a jelenlegi szolgáltatójától kapja meg.
A UPC-nél van szerződésem. Ezzel most mi történik?
A két cég integrációja megkezdődött, ez azonban hosszabb időt vesz igénybe. Addig a Vodafone és a UPC két különálló vállalatként működik, így ezt követően sem lesznek a UPC ügyfelei automatikusan Vodafone ügyfelek.
Fontos tudni, hogy a változás a meglévő szerződéseket nem érinti, a jelenleg érvényes szerződésben foglalt feltételek vonatkoznak Önre.
Megtarthatom a telefonszámomat, ha az UPC-s mobilszámomat áthozom a Vodafone-hoz?
Igen, a számhordozásra van lehetőség.
Ez azt jelenti, hogy a Vodafone üzletekben minden Vodafone és UPC szolgáltatást megvásárolhatok?
Egyelőre még nem. Célunk, hogy ügyfeleink minél hamarabb profitálhassanak az összeolvadásból, azonban a rendszerek összehangolásának és egységesítésének a folyamata hosszabb időt vesz igénybe. Dolgozunk azon, hogy a jövőben minden üzletben teljeskörűen tudjuk kiszolgálni mind vezetékes mind mobil szolgáltatásainkkal kapcsolatban.
Mikor érkeznek a közös termékek és a közös csomagok?
Már most szeretnénk ügyfeleinkkel közösen megünnepelni a két cég integrációját, így ha ellátogat a www.upc.hu/vodafoneupc/uzleti oldalra és kitölti a kérdőívet, akkor meglepetésben részesülhet. Közös ügyfeleinknek szóló kedvezményes ajánlatainkon is gőzerővel dolgozunk, így a kérdőív kitöltésével és a szükséges hozzájárulások megadásával kollégáink értesítik majd újdonságainkról. Természetesen a változásokról minden esetben időben fogjuk tájékoztatni.
A UPC mobilommal átválthatok valamilyen Vodafone-os mobil csomagra?
Célunk, hogy a két cég egyesüléséből az ügyfeleink mihamarabb profitáljanak, közös- illetve kifejezetten UPC mobil előfizetőknek szóló ajánlataink kidolgozása folyamatban van. Látogasson el a www.upc.hu/vodafoneupc/uzleti oldalra és töltse ki kérdőívünket, így kollégáink személyre szabott ajánlatainkkal felkeresik.
Külön számlát kapok a két szolgáltatótól, vagy egyet? Ha egyet, mikortól?
Célunk, hogy a két cég egyesüléséből az ügyfeleink mihamarabb profitáljanak. A változásokra azonban egyelőre még várni kell. A rendszerek összehangolása hosszabb időt vesz igénybe, addig pedig változatlanul két külön számlát kapnak közös ügyfeleink. Természetesen a változásokról minden esetben időben fogjuk tájékoztatni.
Hálózaton belülinek fog számítani a Vodafone, UPC mobil és UPC vezetékes szám is?
Célunk, hogy a két cég egyesüléséből az ügyfeleink mihamarabb profitáljanak. A két cég integrációja megkezdődött, azonban egyelőre a Vodafone-os számról a UPC mobil és UPC vezetékes irányba indított hívások nem számítanak hálózaton belülinek.