Simán ment , tessék meghallgatni a dumcsinkat- frappánsan egyeztettem a műnővel – igaz még nem jött vissza a világháló, de már barátkozunk – záporoznak az SMS-k
Szántó István
Megvagyok lőve. Béna kacsa lettem. Szörnyű, arra ébredtem, hogy nincs internet hálózat. Nem tudok levelezni, képtelen vagyok intézkedni, frissiteni a gráfot. Senkit nem tudok csesztetni, hergelni . Persze engemet se érnek el ezek az élet szépségeit jelentő üzenetek.
Tudom soha nagyobb bajunk ne legyen, ám mégis úrrá lett rajtam a kétségbeesés. Már csak azért is mert ha egyfélszolgálattal kell tárgyalni, nekik kell esedezni már rögtön végem van. Amikor azt hallom, hogy a megnövekedett forgalomra való tekintettel hívjam őket majd később vagy próbáljam meg a szívemet kiönteni az internetes oldalukon . Olyankor amikor éppen nincsen világháló a lakásban.
Partra vetett halként, mint egy hajótörött a Fidzsi szigetek mentén úgy lesem a router fényeit mintha egy mentőhajót vizionálnék a horizonton. Végül kikészitettem az összes hivatalos dokumentumot, MT számomat, a kódot és a befizetési számláimat és tárcsázni kezdtem a hibabejelentőt. Közben a gyomrom lassú borzongásba csapott át, készültem a nagy összecsapásra.
S most mondom, kellemes csalódásban részesültem. Igaz, egy gépi hanggal tárgyaltam, de valahogyan ez az automatikus hibafelvételi rendszer egy szuper megoldás. Szimpatikus. Semmi duma, nincs udvarlás, kár őt sértegetni, igen , nem formában gyorsan megértettük egymást. Ritka rugalmas a műnő, ez a virtuális gépi ügyfélszolgálati hölgy. Tulajdonképpen fél szavakból megértettük egymást.
Igaz, a hálozat máig is süket, néma, kénytelen vagyok a mobilombról dolgozni, de akkor is leírom, ez a szolgáltatás nagyon besikerült a Telekomnak.
Hajrá, közben már négy SMS-t is küldtek, hogy vették az adást, dolgoznak a hibaelhárításán és már majdnem készen vannak. Egyikben tegeznek másikban magázodunk. Mindegy a lényeg, kezdünk barátkozni. S akit érdekel hallgassa végig, milyen is egy ilyen automatával való párbeszéd.