SzántóGráf

Itt a Vodafone és a Digi utódja: jön a One Magyarország

Deux employes de l'entreprise Axians installent une antenne 5G de communication pour les mobiles sur un mat situe sur le toit d'un immeuble du quartier de la Gradelle a Chene-Bougeries ce vendredi 5 avril 2019 dans le canton de Geneve. Swisscom tient une conference de presse sur la construction de l'antenne 5G ce mercredi 10 avril 2019 a Zurich. (KEYSTONE/Martial Trezzini)

Utolsó szakaszához érkezik a 4iG Csoport távközlési portfóliójának teljes megújítása, illetve egységesítése. A cégcsoport sajtóeseményen jelentette be, hogy 2025. január 1-jétől kivezeti a magyarországi piacról a Vodafone, a DIGI, az Antenna Hungária és az Invitech márkákat, és a társaságok ezt követően egységesen One márkanév alatt nyújtják lakossági és vállalati távközlési szolgáltatásaikat.

A közös márkanévhasználat mellett a társaságok jogilag is eggyé válnak, és 2025. év második feléig beolvadnak a Vodafone Magyarország jogutód vállalatába, a One Magyarország Zrt.-be. A 4iG közlése szerint a lépéssel létrejön Magyarország második legnagyobb telekommunikációs vállalata, amely a távközlési szolgáltatások teljes spektrumát lefedi a lakossági, illetve a kis- és nagyvállalati szegmensben. Az eseményen bemutatták az új távközlési szolgáltató főbb tevékenységeit, az új márka arculatát, emellett Majka új márkanagykövetként is bemutatkozott.

Megújul a szolgáltatásportfólió

A lakossági ügyfelek egy szolgáltatótól vehetik igénybe a mobil- és vezetékes adat- és hangszolgáltatásokat, továbbá a tartalomszolgáltatásokat a hagyományos tv-től az interaktív digitális tartalmakig. 2025. január 1-jétől a One márka alatt az RTL Magyarországgal kötött exkluzív megállapodás értelmében a One lesz az egyetlen hazai távközlési szolgáltató, amely teljeskörűen biztosítja az RTL és RTL+ tartalmait ügyfelei számára.

A vállalat bejelentése szerint a One a közép- és nagyvállalati ügyfelek számára is integrált szolgáltatásportfóliót kínál: a hagyományos mobil- és vezetékes adat- és hangszolgáltatások mellett havidíjas adatközponti, valamint felhőalapú és IT-biztonsági megoldásokat nyújt, továbbá élen jár az olyan innovatív technológiák területén is, mint a privát 5G hálózati megoldások és az IoT.

A szolgáltatásportfólió mellett az üzlethálózat is megújul: a DIGI, a Vodafone és a korábbi Invitel üzleteinek összevonásával a One 98 településen mintegy 135 üzletben várja majd ügyfeleit. Fontos változás lesz, hogy a lakossági ügyfélkiszolgálás is integráltan működik 2025-től:

mind a DIGI, mind a Vodafone ügyfelei ugyanazon ügyfélszolgálati telefonszámon, weben és applikáción és már a One arculatával működő digitális felületeken intézhetik szolgáltatásaikkal kapcsolatos ügyeiket.

A közép- és nagyvállalati – jelenlegi Invitech- és Vodafone Business-ügyfelek – szintén egy ügyfélszolgálati telefonszámon, egy weboldalon és dedikált kapcsolattartójukon keresztül intézhetik ügyeiket.

„A One létrehozásával egy olyan új, dinamikus szereplő jelenik meg a piacon, amely egyesíti meghatározó távközlési vállalataink több évtizedes szakmai tapasztalatát és innovációs képességeit. Mindez lehetővé teszi, hogy ügyfeleink számára még magasabb színvonalú, integrált szolgáltatásokat nyújthassunk. Célunk, hogy lakossági ügyfeleink egy szolgáltatótól vehessék igénybe a mobil- és vezetékes adat- és hangszolgáltatásokat, továbbá a tv- és interaktív digitális tartalmi szolgáltatásokat, vállalati ügyfeleinket pedig még hatékonyabban, a telekommunikációs szolgáltatások teljes spektrumával szolgáljuk ki” – fogalmazott Bányai Tamás, a 4iG Csoport hazai távközlési kereskedelmi vállalatainak vezérigazgatója.

A One a kapcsolatteremtésre épít

„A One nem csupán egy új név, hanem egy teljesen új szemléletet és megközelítést jelent a magyar távközlési piacon. Küldetésünk, hogy szolgáltatásainkkal és technológiánkkal minden pillanatot teljesebbé tegyünk” – emelte ki a sajtóeseményen Mohamed ElSayad, a 4iG Csoport márkaváltásért felelős üzletfejlesztési és innovációs vezetője. A szakember részletesen bemutatta az új márka arculatát, amelyben a türkiz, a fekete és a fehér színek dominálnak, a kör alakú logóban kézzel írt márkanév pedig az emberközpontúságot szimbolizálja. Szavai szerint a One szlogenje – „Minden pillanat számít” – kifejezi a márka legfontosabb küldetését: a kapcsolatteremtés minden formájának támogatását a legkorszerűbb technológiai megoldásokkal.

A márka nagykövetei: Majka és Szilágyi Áron

A 4iG Csoport már korábban bejelentette, hogy Szilágyi Áron háromszoros olimpiai, világ- és Európa-bajnok kardvívó a cégcsoport és a most bevezetésre kerülő márka nagykövete lett. Lapunknak úgy fogalmazott, az üzleti életben és az élsportban is hasonló hozzáállással lehet sikereket elérni: fontos a megfelelő célokért töretlenül küzdeni, a motivációs szint fenntartása és a szakmai alázat. A vállalat közlése szerint Áron kivételes sportolói pályafutásával és eredményeivel tökéletesen megtestesíti a One által képviselt értékeket: a kiválóságot, az innovációt és a folyamatos fejlődésre való törekvést.

Az eseményen ismertették, hogy az új márkának másik nagykövete is lesz: Majka személyével elsősorban a lakossági ügyfeleket próbálják elérni. Bányai Tamás kiemelte: a márkával hasonló alapértékeket képvisel hazánk egyik legismertebb médiaszereplője és előadója. „Majka folyamatosan megújul, és keresi azokat az elemeket, amelyekkel újat tud mutatni az embereknek és a közönségének, szintén a tömegek felé nyit, és éppúgy a szórakoztató szegmensben van jelen, ahogy mi számos termékünkkel”– mondta, hozzátéve: a kollaboráció révén számos kreatív tartalom fog készülni, a társadalmi felelősségvállalás mellett a tehetséggondozás is fókuszba kerül majd. Majka lapunknak úgy értékelte: az elmúlt 15 évben ennél nagyobb változás nem nagyon történt a telekommunikációs iparban. Elmondása szerint a vállalatcsoport szemléletével többek között abban is tud azonosulni, hogy számára is fontos a fiatalok edukálása az új technológiák hasznos alkalmazására.

A meglévő ügyfeleknek nincs most teendője

Bányai Tamás  azt is elmondta, hogy a fejlesztések folyamatosan zajlanak, amivel a Vodafone TV ügyfelei már találkozhattak, az applikáció frissítésével pedig hamarosan már a megújult szolgáltatás lesz elérhető a mobiltelefonon. A sajtóeseményen arra is felhívták a figyelmet, hogy a márkaváltás során a jelenlegi ügyfelek szerződései és szolgáltatásai változatlan formában folytatódnak. A Vodafone és DIGI ügyfeleit nem érinti a márkaváltás miatt automatikus csomag- vagy tarifaváltás, a meglévő szerződéses feltételek változatlanok maradnak.

Exit mobile version