Pórul jártam. Megfeledkeztem a régi igazságról, miszerint az új típusú készülékekből az első széria sose tökéletes. Ráharaptam a Samsung S/ Edge mobilra, ami igazán tetszetős. Augusztus elején pénteken hozta házhoz a futár s másnapra kiderült, csak tűzoltó kesztyűben fogható kézbe. Nosza vissza a szalonba, a miskolciba, ahol illett volna rögvest 72 órán belül kicserélni, ám az a vodafone az nem az a vodafone amelytől vettem. Mert ugye van ilyen is meg olyan is. Ha nem tetszik, menjek vele a Samsung márka szervizbe.Mentem is ahol , közölték, nekik nincs joguk csak arra, hogy a gyári szervizbe küldjék. Közbe a készülék már a képeket se továbbította, tehát a kukaca szoftverhibát észlelt.
A lényeg augusztus hatodikán kaptam egy drága mobilt ami most , előreláthatóan a hosszúra nyúlt ünnepet a szervizben tölti. Nélkülem. Azonos kategóriájú cserekészüléket nem adtak. Mert nincs.
A garanciáról meg annyit, most azzal védekeznek