A régi call.x- hej mambó – nem a levegőbe beszéltem – egy fix IP címet áhítok – muszáj lesz trösztöt alapítanom – pluszmunka az újraosztás

Szinte szaladt az idő ma. Gondoltam ideje rendbe hozni, elintézni  a felhalmozott folyó ügyeket. Előző nap kikészítettem a papírokat és mellé a telefonszámokat. Kezdtem a Telekommal, a T pontban majd a telefonos ügyfélszolgálaton, ahol kereken hat órát küzdöttem. Persze , mindez az én hibám is. A callx. a mobilom rögzítője minden beszélgetést felvesz, visszahallgattam ami fontos, s rájöttem az ügyintézők közül néhányan – tisztelet a kivételnek – fogalmuk sincs a saját területük műszaki paramétereiről. Mi ügyfelek meg piszkosul maximalisták vagyunk, a koszos pénzünkért minőségi szolgáltatást akarunk, nem vagyunk tekintettel a kialakult helyzetre.

Kezdem ott, hogy bekötötték az új vezetékes telefonomat, a digitálisat és ezzel együtt visszakaptam az internetet is. Szuper . Már lelkendeztem, hogy ezentúl lesz fix IP címem és nem kell állandóan újra állítgatni az őrző védő kamerákat. Most tessék figyelni, három órába telt, míg kiderült hiú álmokat kergetek. Fix cím – aki nem érti innentől ne olvassa tovább – csak közületi megrendelőnek dukál. Igaz, hogy árban nincs lényeges különbség, de az egyszerű mezei polgárnak hadd ugráljon az IP -je, meg a vérnyomása….

Közben 24 óráig kutattam egy olyan vezetékes telefonszerelő után aki ért a házi alközpontokhoz is.  Végül sikerült egy szakembert találnom. Többet is, de szinte mindegyik bevallotta, be van havazva, majd jövőre ha még aktuális a problémám.  Pályaválasztók figyelem – menő szakma, s jól fizető a telefonszerelőé.

Másik buggyanásom. Van egy lakás, társasházi amelyhez egy sajnálatos örökség révén jutottunk. Lakója nincs, így nincs aki beengedné a vízóra, s a hőfogyasztást mérő leolvasót. Bár öles betűkkel ki vagyon írva, hogy ilyen esetben hová csörögjenek, s perceken belül a helyszínen termünk. Ám hiába. Falra hányt borsófőzelék. Rendre küldik a hasra ütéses számlát, miközben semmi fogyasztás nincs ott. Ilyenkor persze, következik a reklamáció, amire idáig kedvesen reagáltak és újraolvasták  majd elosztották az eredményt a lakók között. Igaz plusz munka, többletteher, egy ilyen tulajdonos miatt mint mi vagyunk. Minden dicséretet megérdemel a MIHŐ és a Szolinkbt, a társasházat kezelő cég amelyek  idáig együttesen  áthidalták ezt a problémát. Most is csak bennük bízok.

Most töprengek, mi lenne ha minden héten kiraknám a nullás eredményt az ajtóra? Javítana e a helyzetünkön?

Fix IP cím még mindig nincs. Ám ha ehhez céget kell alapítanom akkor az is meglesz. Trösztöt vagy részvénytársaságot csinálok…..