” Még is fürggyé le” – lehullt a lepel a tusolási szokásainkról – az illat a fontos – vezetnek a gélek – a szappan a múlté

Tusfürdő kiválasztásakor az illat, a hatékonyság és az összetétel fontos, a magyar hölgyek többsége napi rendszerességgel használja is a kiválasztott terméket a zuhany alatt

A magyar nők számára a kellemes illat a legfontosabb szempont, amikor tusfürdőt vásárolnak, utána következik a termék hatékonysága, majd a hidratáló képessége. A terméket igen gyakran használják: a megkérdezett hölgyek több mint 80 százaléka zuhanyozik napi rendszerességgel különböző gélekkel – világított rá a CD kozmetikai márka és az NRC Piackutató reprezentatív felmérése.

  1. november 30. A magyar hölgyek legfőképp az illat alapján vásárolnak tusfürdőt, 91 százalékuk tartja nagyon fontos vagy fontos döntést befolyásoló tényezőnek, hogy a terméknek kellemes legyen az illata – derül ki a CD kozmetikai márka és az NRC piackutató által végzett reprezentatív kutatás eredményeiből. Szintén alapvető fontosságúnak tartják a magyar hölgyek a termék hatékonyságát, ez a megkérdezettek 86 százaléka számára döntő tényező. A harmadik, illetve negyedik helyen pedig a bőrtápláló (83 százalék), illetve a frissítő hatást (79 százalék) emelték ki a hölgyek.

Érdemes megjegyezni, hogy a válaszadók kétharmada (68 százalék) nagyon fontosnak tartja a tusfürdő kiválasztásánál, hogy az mentes legyen az olyan vitatott összetevőktől, mint például az ásványi olajt, szilikon, parabén vagy a mesterséges színezékek. Érdekesség, hogy a magyar nők 28 százaléka kifejezetten a vegán, azaz állati összetevőktől mentes termékeket keresi a drogériák polcain. Ez a szám valószínűleg jócskán magasabb, mint a vegán életmódot követők aránya a lakosságon belül. A CD tusfürdői a CD Reinheitsgebot filozófiának köszönhetően teljesen mentesek az említett vitatott összetevőktől, és mivel állati eredetű anyagokat is mellőzik, megfelelnek a vegán életmód elvárásainak.

A felmérésből kiderült, hogy a tusfürdő az a kozmetikai szer, amelyet napi rendszerességgel használunk, ezért kiemelten fontos, hogy milyen terméket választunk. Mivel a magyar nők többsége, 82 százaléka naponta áll be a tus alá és használ különböző tusfürdőket a tisztálkodás során valóban érdemes alaposan megvizsgálni a tusfürdő kínálatot.

Rituálék a tus alatt – így tisztálkodunk mi

Persze, a gyors tusoláson kívül mást is csinálunk a zuhany alatt, az arctisztítás például szintén gyakran ismétlődő rutin, a hölgyek 51 százaléka minden nap időt szakít rá. A lábápolás, bőrradírozás, a hajmosás vagy éppen a zuhanyozás közben történő szőrtelenítés viszont már nem ilyen gyakran ismétlődő rituálé: lábát hetente egyszer ápolja a zuhany alatt a megkérdezett hölgyek 19 százaléka, többségük, 34 százalékuk inkább szakemberre bízza ezt a szépségápolási folyamatot vagy nem szakít rá időt. De arra is fény derült,  hogy a magyar nők több mint fele (54 százaléka) ritkábban mint hetente egyszer radírozza bőrét zuhanyzás során. Emellett a hajmosás szintén ritkábban kerül fel a szépségápolással kapcsolatos tennivalók közé, a nők 51 százaléka 2-3 naponta mos hajat.

***

Egy „tiszta” sikersztori – a CD márka története. Több mint 50 évvel ezelőtt, 1961-ben indult a CD márka története Németországban az első áttetsző – borostyánsárga színű, friss illatú – szappan bemutatásával. Erre a sikertermékre alapozva az évek során a CD összeállított egy komplett testápolási termékcsaládot, amely tusfürdőket, testápolókat, fürdőtermékeket és dezodorokat tartalmaz. A brand küldetése a kezdetektől fogva az volt, hogy gyengéd ápolást nyújtson gondosan kiválogatott növényi kivonatok segítségével. A márka fejlesztői nem ambicionálták, hogy folyamatosan a legújabb összetevőket használják, a prioritás mindig az volt, hogy hatásosan kombináljanak néhány jól bevált, bőrbarát összetevőt. A természetközelinek pozícionált testápolási brand 2011-ben indította el a CD Reinheitsgebot tisztasági filozófiát. Mára a CD Reinheitsgebot jelzést viselő termékek nem tartalmaznak ásványi olajakat, szilikont, parabéneket, mesterséges színezékeket és állati eredetű összetevőket. Emellett, a CD elkötelezett az állati tesztelést helyettesítő alternatív tesztelési módszerek kutatása mellett is. A CD mottója régen és most is az, hogy „a kevesebb több”. További információ a CD honlapján: www.cd-kozmetikumok.hu