Befotóztam – a pontosság a királyok , a bankok és a mobilszolgáltatók udvariassága –  ahol a másodpercek is számítanak – ahol fontos a véleményem
Megesik, hogy nyitás előtt érkezem valamelyik mobilszolgáltató vagy pénzintézet elé. Tegyük fel, hogy  hat-nyolc perccel korábban. Ilyenkor a bejárat előtt kígyózók gyűrűjében percenként lesem az órám mutatóját.  Ügy érzem megállt az idő, az a fránya mutató szinte csak vánszorog.

Tényleg fontos ?

Belesek az üvegajtón, s szinte mindig csak azt látom, hogy a biztonsági őrök és a dolgozók maguk elé meredve ugrásra készen unatkoznak. Esetleg vakargatják amit unalmunkban szoktunk. A lényeg, hogy még sose jutott eszükbe, hogy a bejárat előtt toporgók  mennyire hálásak lennének ha mondjuk az utolsó öt percet ne várnák ki.

Mindenki elégedett lenne, ha a bent lévők munkaláztól fűtve akár három perccel hamarabb engednék be a várakozókat.  Nem várnák ki az utolsó másodperceket is. Ha ez egyszer is előfordult volna, komolyan venném a Vodafone  szórólapját – amin Fontos a véleményed  című szlogen áll.

A fenti címkép szerint a várakozási idő elütésére fotóztam, érdekelt, mit csinálnak  a ránk váró dolgozók. Hibát követhettem el, mert a biztonsági őr jelezte, szabály szerint nem fotózhatok . Befelé.  Ő már csak tudja.  Nem is értem miért nem sötétítenek be. Miért nem függönyözik be ha ennyire tartanak a kukucskálóktól? Mentségére szóljon, nem vette el a gépet, nem csavarta ki a kezem és nem bántott. Ma már ez sem semmi. Becsüljük meg ezt  a csekélységet is.

( Valakit azt súgta, hogy a multiknál a számítógépes rendszert egyszerre ,  egy időben aktiválják e miatt nem nyithatnak hamarabb. Mások szerint nem igaz. Sőt éppen egy félórával hamarabb tesztelik, tehát ha egyszer is megszánnák az üzlet előtt fázókat vagy izzadókat akkor semmilyen szabályt nem hágnának át.)

 

Cirka húszan vártunk a nyitásra ma reggel. A sor a villamos járdaszigetig ért. Ha ott dolgoznék nekem fontos lenne minden ügyfél elégedettsége, akik összeadják a fizetésemet.