Mindenütt jó – csak ne legyünk otthon – még ennyi hosszú hétvégénk sose volt – irány a nagyvilág
Hajdúszoboszló, Béke hotel , egy szokványos reggeli
Sajt, sajt hátán
Felvágottból is kiváló a kinálat
Szerintem egyszerűbb lenne csak a munkanapokat jelölni. Alig maradt

Igen azelőtt is voltak hosszú hétvégék. Nagy nemzeti ünnepel amikor egy egész ország Bécs felé vette az irányt. Mentünk fosztogatni az osztrák boltokat. Vettnk Gorenje hűtőládát, Commodore 64 komputer és VHS képmagnót. Amit próbáltunk elrejteni a vámosok elől. Ma már itthon is jól érezzk magunkat, csak sokat kell ismételnünk, s akkor tényleg így lesz.  A lényeg, hogy itt az idei naptár – ennyi hossú hétvégénk, ennyi szabadságunk sose volt még idáig. Becsüljük meg, éljünk a lehetőséggel, menjünk, utazzunk, s rá jövünk, olcsóbban éljk túl ezeket a napokat ha világgá megyünk.Hat négynapos, kettő hármas és egy ötös hétvégénk lesz az idén. A szállodások már most dörzsölik a tenyerüket a várható nagy forgalom reményében. Mi ugyanis rájöttünk, megízleltl micsoda kellemes ilyenkor elmenekülni otthonról. Aki teheti gyorsan kiszámolja, hogy az ilyen többnapos dőzsike előtt micsoda bevásárlási lázban szenvedünk. Kifosztjuk az áruházakat, annnyi mindent megveszünk mintha a világvégére készüénénk. Cirka annyit költünk el amennyiből ma már egy hosszu welnesz hétvégére is futja. Családostúl. S micsoda kellemes egy olyan helyen ejtőzni ahol a reggeli, az ebéd és a vacsora egy kész terülj asztalkám. Nos, ime a lista – ez vár ránk az idén. Ja és a szabadságunkról még nem is szóltam.