Éljen a Voda parkolási rendszere – olyan vagyok mint a Fehérvár áruház – amikor a call center ráhangolja az ügyfelet – a sasszemű parkoló őrök lesből támadnak – valamiből élni kell

2018-10-24 11:21-kor kezdett parkolàsa 2018-10-24 11:36-kor kérésére leàllt. zòna: 3503 jàrmü:IRU355; idötartam: 15perc;dìj: 55Ft+115Ft tranzakciòs dìj ID: 4YAAGLO0BR Okostelefonnal könnyebb, töltsd le a Vodafone Easy Rider alkalmazàst!  – Íme a parkolás visszaigazolása!

Nincs szerencsém a parkolással. Kényelmes vagyok és a tökéletes biztonságra törekszem. Tehát mielőtt kiszállnék az autóból azonnal elindítom a mobilos parkolási díj fizetést. A Vodafone alkalmazását használom. Persze ehhez is jobb ha egy fél pillanatra kiugrok megnézem a legközelebbi automata kódszámát, hogy jó helyre csatlakoztam e. Közben sasszemmel nézem lesem a régiópark hiénáit amelyek meg lesből figyelik a kocsimat.

A pulykaméreg alapja – fizettem aztán mégis bezacskóznak

Hogy mikor tehetik rá a kék mikulás zacskót. Mióta tavaly óta parkolási ügyből eredően már három újabb afférom volt annyira szabályos próbálok lenni, hogy már szinte nem is én vagyok. Oda a magabiztos lezserségem a szüzek elszántságával csak mindent törvényesen bonyolítok. Tegnap reggel is így tettem a tűzoltóság előtti szakaszon. Nemrégiben Budapesten is hasonló módon, mobilos díjfizetés mellett bezacskóztak. A Vodafone parkolási rendszere tökéletes – mondom én a történtek ellenére – hiszen száz esetből kétszer fordult elő, hogy a GPS elnavigált. Fizettem, de nem abba a zónába ahol álltam. S hogy, hogy nem a régiósok direkt erre utaznak, s ilyenkor tutira kiszúrnak. Mint most is. Szerencsére a Vodafone ügyfél szolgálata minden ilyen esetet kivizsgál, s ha látják a rendszerben a tévedést minden vita nélkül kártalanítanak. Mindenkit. Megmondom a frankót, sajnos olyan vagyok mint az a bizonyos Fehérvár áruház ahol mindig történik valami. Így aztán sok felesleges dolgom van az ügyszolgálatok korántsem kedves alkalmazottaival. Időnként az az érzetem támad, hogy ezeken a helyeken csak olyan villámhárítónak alkalmas személyeket foglalkoztatnak. Olyanokat akik napi nyolc órában várakoztatják a hozzájuk fordulókat maid azt keresik, miként rázhatnának le a leggyorsabban. Arról nem is szólva, hogy a nyomja meg a egyes kettes gombot, s hallgassa végig a legújabb ajánlatunkat, s figyelmeztetjük erre arra amarra majd , közlik, nekik milyen fontos a hívásunk, ezért csörögjünk vissza majd ha ráérnek típusú dumákkal kölcsönösen ráhangolódunk egymásra. Ezeknek a diskurzusoknak sosincs jó vége.  Persze a Vodafone a kivétel. Most mondom, nem reklámként ha korrekt módon akar parkolni bárhol is ennek a mobilszolgáltatónak az alkalmazása a legmegbízhatóbb. S ha nem akkor legalább úri módon intézik a tévedést.