SzántóGráf » Autó-Motor » „Az abroncsok mind egyformán néznek ki.”– mondhatná az egyszeri vásárló, de semmi sem áll távolabb a valóságtól, mint ez a kijelentés
„Az abroncsok mind egyformán néznek ki.”– mondhatná az egyszeri vásárló, de semmi sem áll távolabb a valóságtól, mint ez a kijelentés
A legtöbb abroncs tapintása, mintázata, anyaga, érzetre valóban
nagyon hasonló, de ne felejtsük el, ez nem szépségverseny. A
járművek kerekenként megközelítőleg egyetlen tenyérnyi felületen
érintkeznek a talajjal, így ezen a hozzávetőleg 200 cm felületen
kell kialakítani az irányítás és a sebességváltozás minden szükséges
erőhatásának ideális feltételeit. Az abroncsok teljesítményét – a
fékutat, a megbízhatóságot, a tartósságot – egészen apró különbségek
sora határozza meg. Mindezt pedig esetenként több évtizedes kutató-
és fejlesztőmunka, valamint tapasztalat teszi lehetővé.
A kínálat szinte áttekinthetetlenül nagy. A nagy neveket szinte
mindenki ismeri, a legtöbb esetben, ha új autót vásárolunk,
valamelyik nagy gyártó nagynevű termékével kapjuk készhez az
autónkat.
gumi
A webáruházak és a hipermarketek polcain inkább a
gazdaságos megoldások sorakoznak: szinte valamennyi nagy
abroncsgyártó rendelkezik úgynevezett második és harmadik
(al)márkával, amelyek nem annyira ismertek, mint a klasszikus nagy
nevek – nem
költenek marketingre, sportszponzorációra – ám elvileg az
anyavállalat szakmai tudása "benne van" az abroncsban.
A cikk teljes terjedelmében elérhető:
https://hta.org.hu/milyen-abroncsot-valasszunk-mi-az-ara-a-biztonsagnak/
Kiadó: Magyar Gumiabroncs Szövetség
Három hónappal a DTM 2017-es szezonnyitója előtt az Audi bemutatta csapatait. A prémiummárka egyedüliként indul három csapattal a versenysorozatban, amely május 5-én, a...
Mintha ma lett volna. ünnepélyesen átvettem az új Passatomat, rendszáma KBD 622 volt a forgalmi rendszáma. A régi Audi hatosomat cseréltem egy szerényebb...
Új Audi A6 modelljével az Audi nagysikerű felsőkategóriás limuzinjának immár nyolcadik generációját mutatja be, számos új fejlesztést hozva el e piaci szegmensbe. Legyen...
A gyerehokizni.hu – a magyar jégkorong utánpótlás toborzó oldala – egy 360°-os videóval lepte meg a legkisebb hokisokat, hogy átélhessék milyen, amikor az...
Európai kampányt indít a Volkswagen legújabb SUV-modellje, a T-Cross piaci bevezetése kapcsán, így május elején már Magyarországon is találkozhatunk a hirdetésekkel. Az integrált...
Az új I.D. VIZZION révén a Genfi Autókiállítást megelőző estén a Volkswagen márka betekintést engedett a jövő egyéni mobilitásába. Ez az elektromos hajtású,...
A saját autót hamarosan a közös gépkocsihasználat váltja fel Egy évtizeden belül teljesen átalakítják az autóhasználatot a közösségi szolgáltatások Az autómegosztó – úgynevezett...
A cég ügyvezetőjével, Nagy Mátéval beszélgettünk. – Immár 25 éve vagyunk jelen Miskolcon családi vállalkozásként, mondhatni nekem egyenes utam volt idáig, hiszen több...
A ŠKODA bővíti legkeresettebb modelljének felszereltségi kínálatát a még kiemelkedőbb kényelemért. A belső térben megvalósuló, mindenre kiterjedő újítások új dizájn elemeket és kezelési...
– Világszerte vezető piaci szegmensében az Audi e-tron. Az Audi első tisztán elektromos hajtásrendszerű, sorozatgyártású modellje egyaránt népszerű az ügyfelek és a média...
Az Audi Q2 elnyerte a German Design Award arany díját. A Frankfurtban rendezett díjátadón az Audi kompakt SUV modellje a legmagasabb kitüntetést vehette...
4,15 méteres külső hosszával és 2,15 méteres szélességével a robusztus Audi AI:TRAIL tanulmány terepjáró képességei első pillantásra feltűnnek. 1,67 méteres magassága és elképesztő,...
1991 augusztusától a Golf harmadik generációjával a Volkswagen korszakot indított a biztonság terén. A Golf 3 volt a termékcsalád első modellje, amely 1992-től...