Na mi van itt – mit csinál a bácsi – reklámozni csak nővel – engem egyáltalán nem zavar

Régi bevált gyakorlat , jó nővel, gyerekkel vagy kutyussal érdemes reklámozni. Velük mindent el lehet sózni. S ami különös még a nőknek szánt cuccokat is nőkkel kínálják. Ne tessék semmi jóra gondolni, ez egy szakma s a média mesterei ennek alapján szédítik a vásárlókat.

Egy jó újságban vagy elől vagy hátul kell lenni egy kívánatos hölgynek. Az se baj ha nem celeb csak mutasson. Magából minél többet. Mondjuk más esetben csak az ismert férfiakkal lehet felkelteni a figyelmet. Lehetnek akár csúnyák vagy ellenszenvesek akkor is legalább egy Gyözíke formátumú sztárféle kell.

A képen vajon mit tesz a bácsis? Nos, ő egy reklám ember. A horkolás ellenszerét hirdeti. Alszik és hortyog, sajnos ezt nem halljuk. Viszont képes szemléltetni, hogy ha megrendeljük azt a bizonyos alig drága orr csipeszt vagy csíptetőt akkor vége a hangos durmolásnak. Párunk nyugodtan szenderedhet mellettünk.

Tessék elárulni – hátha valaki tudja – vajon ezt a vackot miért egy férfival hirdetik. Miért a nők nem horkolnak?  Persze, velük is megesik ez a hangos alvás. Miért ne.  Nos, az állítólagos magyarázat, hogy ezt az eszközt a nők vásárolják ajándékba a párjuknak.

Tegyük fel, hogy engem is meglepnek egy ilyennel. Örülnöm kellene neki, de nem fogok. Ugyanis azok közé tartozok akiket egyáltalán nem zavar horkantásos hortyogásom. Jól el vagyok vele. Ha viszont használat esetén így festek majd akkor viszont kérek én is ebből egy tucatot.