A Samsungom izzik -a szolgáltatókban se bíznak a gyártók – hiába jár a 72 órás garanciális csere  – bezzeg télen még örülhetnék is a hibának

Mint a Fehérvár áruházzal, velem mindig történik valami. Még ha nem is áhítom. Pénteken kaptam meg a Samsung S/6 Edge mobilomat, így a hétvégét már kéz a kézben együtt töltötték. Csodálatos szerkentyű. Nem ez az első s remélem nem is az utolsó mobilom, de ez aztán tényleg tudja a dolgát. Szép, mi szép, gyönyörű! Mindent tud. Még pulzust is mér. S ami a legfontosabb még telefonálni is lehet rajta. Nem úgy mint az S négyesen ami teljesen zavarodott volt.

Tehát minden oké, illetve van egy apró bibije. Néhány apró művelet után forrósodik a jobb oldala. Annyira, hogy tartok egy komolyabb harmadfokú égési sérüléstől. Talán nem véletlenül írják, hogy kesztyűben is funkciónál az érintőképernyője. A töltője pazar , igazi újdonság, semmi dugdosás, vezeték nélküli. Tehát a melegedést leszámítva akár boldog is lehetnék. Télen például jól is jönne egy ilyen gyors kézmelegítő az elgémberedett   újaknak. csak most nyár van.

Irány a szakszerviz. Ajánlják a 72 órás garanciális cserét. Ugyanis az lehet, hogy szoftverhibás és nagyon erőlködik a szerkezet. Nosza, legyen csere. Csak ám az úgy megy, hogy küldenek egy futárt a régiért és bevizsgálják. Hiába 72 óra, meg  garancia.  Addig meg megint egy alacsonyabb kategóriást adnak átmenetileg. S ha győztem akkor kapok egy újat de ami erre van telepítve attól elbúcsúzhatok. Vagy megint kinyögöm a tízezer forintos átmentést és az ezzel járó utánajárást.

Így aztán tovább melegszek. A luxus Samsungommal. Teszek rá, hogy már izzik. Majd lelocsolom.

Egyébként jó tudni, hogy a szolgáltatók feladták a saját szervizeiket. A gyártók már nem bíznak a szakértelmükben. Mindegyik gyártó saját szervizt alapított, hogy kevesebb legyen a sumákolás. Na itt tartunk, már megyek is kiveszem a mobilomat a fagyasztóból.