A mi autónk – oda a szervizfrász – időalapú számlázás – 15 éve után hívták vissza a vagont – ki gyárthatta a légzsákot

Nem szívesen járok semmilyen márka szervizbe. Régi rossz beidegződés. A múltra vezethető vissza, amikor a hejőcsabai szervizben elvették a Zsigulimat és nem lehettem biztos abban, hogy nem tűnik el belőle valami, nem karcolják meg vagy csak azt számolják fel amit ténylegesen elvégeztek. Ez a félelmem már ösztönös gyógyíthatatlan.

A Suzuki vagont a 14 esztendős kocsimat most érte el a gyári visszahívás. Állítólag hibás a légzsákja bármikor berobbanhat, e miatt kérték keressem fel a legközelebbi márkaszervizt, ahol ingyen megszüntetik a baj okozóját. Na, ha már ott vagyok megcsináltatom a hátsó ablaktörlőt is ami három hónapja mondott csütörtököt. Amit elmondhatok, három rendeltek be és pontban ekkor vitték be a kocsimat a szervizbe. A műhelybe – az új Szabó márkaszervizben ami Szirmabesenyőn van – itt se lehet bejárni. Viszont a hatalmas üvegablakokon megleshettem mit is művelnek a kicsimmel. Félórát mondtak a légzsákra majd kezdték az ablaktörlőt szerelni. Közben látom mennyi a rezsi óradíj – cirka nyolcezer forint – gyorsan számolom, érdemes a törlővel ennyit bíbelődni. Ennyiért újat veszek.  Szerencsére itt mint a Vodafone szolgáltatónál , időalapú a számlázás. Tehát érdemes lesnem dolgoznak vagy csak téblábolnak a kocsim körül.  Mit mondjak tették a dolgukat, tehát egy félórás óradíjjal túlesett az operáción a Suzukim.  Egyébként nyugati profizmus tapasztalható ebben a szervizben úgy az ügyfélszolgálaton mint a javítóműhelyben.

A váróban sikerült meginterjúvolnom a tulajdonosokat. Miért is veszik a Suzukit. A legtöbben azért mert a szerelőjük ezt ajánlotta.  Mondván valamennyi motorjuk tökéletes megbízható, strapabíró. Csupán a futóműveik gyengék, de inkább csak a régebbi típusúaknál.

Ha idejárnék – ne kelljen – még megszűnhetne a szervizfrászom.image 20160205_143107 20160205_142845 20160205_144548 20160205_144313 20160205_144502