Az energia újragondolása: az új E.ON vezető szolgáltatókkal karöltve nyújt innovatív ügyfélmegoldásokat a holnap energiavilága számára

Az energiavilág hihetetlen ütemben fejlődik, és mindig új, fenntartható megoldásokra van szükség. Az üzleti vállalkozások helyi áramtermelése gyakorlatilag kibocsátásmentes lehet, a megtermelt energiát tárolni lehet, és később is fel lehet használni, a napenergiát helyben lehet megtermelni, és a helyi közösségen belül lehet értékesíteni. Már elkezdődött az ilyen ügyfélmegoldások kidolgozása, de még jelentős mértékű előrelépésre van lehetőség. A lehetőségek maximális kiaknázása érdekében az E.ON és ügyfelei, illetve 12 különböző országból származó vállalat azért találkozott csütörtökön Essenben, hogy újragondolják a jövő ügyfélmegoldásait.

Az első alkalommal rendezett Szolgáltatói Innovációs Napon az E.ON 200 ügyfelét, beszállítóját és menedzserét hívta meg a kétnapos rendezvényre, ahol rengeteg innovatív ötletet vetettek fel. 21 vállalat vett részt az eseményen, köztük nagy blue chip vállalatok, valamint kisebb kezdő vállalkozások és újítók szerte Európából, Amerikából és Ausztráliából. A vállalatok képviselői és az ügyfelek azért találkoztak az E.ON vezetőivel, hogy közösen értelmezzék a holnap energiavilágának kihívásait, és együtt dolgozzanak ki olyan új megoldásokat, melyek értéket teremtenek az ügyfelek és a vállalkozások számára is.
A témákat az ügyfelek tényleges igényei alapján választották ki. Olyan technológiákról esett szó, mint például a napenergia és az akkumulátorok, az egyenrangú kapcsolatokra épülő hálózatépítés, valamint az összekapcsolt otthonok és épületek. Az esemény eredményeképpen a legjobb ötleteket az E.ON továbbfejleszti.
Michael Sen, az E.ON gazdasági igazgatója, aki az ellátási láncért felel az igazgatóságon belül, megjegyezte: „Már számos remek megoldásunk jelen van a piacon, például az E.ON Aura vagy a tiszta, decentralizált ipari áramtermelés. Ha élen akarunk járni az innováció területén, értéket kell teremtenünk a szolgáltatók innovatív ötletei révén, és tovább kell erősítenünk az E.ON innovációkkal foglalkozó szakterületét.”
Az olyan ügyfélmegoldások, mint az energiatárolás, a tiszta, helyi áramtermelés vagy az energiagazdálkodás mind részei az új E.ON három stratégiai üzletágának, és a vállalat nemrégiben létrehozta a piaci szakterületért felelős szervezetet és pozíciót (CMO), hogy teljes erővel a piacképes megoldások kidolgozására összpontosíthasson.