Immár a jövőre készíti fel értékesítését a Volkswagen márka, amelynek keretében márkakereskedőivel közösen alapvetően átalakítja értékesítési modelljét. Az új rendszer 2020 áprilisában indul Európában. Arról pedig, hogyan fest majd a világ a Volkswagen 5400 márkakereskedő- és márkaszerviz-partnere, illetve öt kontinensen összesen 54 ezer dolgozójuk számára, a Volkswagen és az Európai Márkakereskedői Tanács (European Dealer Council; EDC) október 16-án Berlinben tartott bemutatót. A cél a kifogástalan és személyre szóló ügyféltámogatás a nap minden órájában, amely egyedi Volkswagen ügyfélazonosító-szám alapján működik és jóval túlmutat a puszta járműeladáson. Éves szinten mintegy ötmillió ügyfelet tervez a Volkswagen márka szerte a világon új mobilitási világába csábítani, majd azonosító-számuk alapján személyre szóló ajánlatokkal megkeresni. Maga a vásárlás élménye is jelentősen megváltozik, lényegesen kibővül ugyanis az online-értékesítés köre és a közvetlen eladás is lehetővé válik. Mindezt öt új értékesítési- és szerviz-formátum teszi teljessé, mint például a City Showroom és a Pop-up Store rendszer, de ezzel egyidejűleg a járműértékesítés is rugalmasabbá és hatékonyabbá válik.