KÓSTOLD ÉS TUDD!  -elindult a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) “JÓ BOR” edukációs kampánya, amely a fiatal felnőttek borfogyasztási szokásait kívánja minőségi mederbe terelni
A HNT által indított "JÓ BOR" kampány célja, hogy ösztönözze a
fiatal felnőtteket (20-35) a minőségi magyar bor tudatos és
mértékkel való fogyasztására. Az edukáció szükségességére a HNT
országos kutatásának eredménye hívta fel a figyelmet, mely szerint a
magyar fiatalok borral kapcsolatos tudása hiányos és a minőségi
borélvezet nem feltétlenül jellemző esetükben. A kutatás eredményei
világosan rámutatnak arra, hogy új eszközökkel és új csatornákon
kell megszólítani a fiatalokat és segíteni a tájékozódásukat a
magyar borok világában.
 Légli Ottó, a HNT elnöke a következőképpen nyilatkozott a kampány
céljáról és jelentőségéről: "Kiemelt célunk bemutatni a fiatalok
számára a felelősségteljes, mértéktartó és tudatos borfogyasztást.
Az edukációval összeköthető, saját forrásból megvalósított promóció
a magyar borért szól, valamint a fiatal generációnak a magyar borral
és annak hagyományaival való megismertetéséről."
 Az edukációs kampány szakértője Herczeg Ágnes, a nemzetközi "The
Future 50" díj nyertese, a világ 50 legjobb borszakértőjének egyike.
A kampány népszerűsítését kültéri plakátok, rádiós és digitális
hirdetések, valamint social media és influencer platformok segítik.
A kommunikáció hangvétele fiatalos, informatív, valamint hasznos
tartalmakat közvetít egyszerűen és szórakoztatóan.
 www.magyarborod.hu

     Kiadó: Hegyközségek Nemzeti Tanácsa