Átvezetés kiutalás kérelem   Beérkezett
8302860484 – SZÁNTÓ ISTVÁN – Adóhatósági végzés
2021.07.16
12:05
NAV Átvezetés kiutalás kérelem   Beérkezett
8302860484 – SZÁNTÓ ISTVÁN – I. fokú határozat
2021.07.16
11:24
NAV Illeték   Beérkezett
8302860484 – SZÁNTÓ ISTVÁN – Illeték törlés/visszatérítés – értesítés
2021.07.14
14:32
NAV Folyószámla rendezés   Beérkezett
66639837 – SZÁNTÓ ISTVÁN – Tájékoztatás az adószámláról
2021.07.05
18:08
Csuda jó dolog ez az ügyfélkapus rendszer. Bármely hatósággal úgy kerülhetek kapcsolatba, hogy ki se kell mozdulnom a lakásból. A telefonos ügyintézés már a múlté. A NAV-os telefonáláshoz kell egy kód, de azt megszerezni nekem egy nap alatt se sikerült. A rendszer sorra visszadobta, valamit elbénáztam. Bezzeg ha ők akarnak valamit akkor én gond nélkül felveszem a telefont. Most például elsőre azt mondták – telefonon – hogy híre ,ment, 20 ezer forintot akarok visszakérni a kincstártól. Bevallottam , igaz a hír. Oké, küldik. Majd jött egy ügyfélkapus levél, hráom ezer forintot lecsípnek belőle valamilyen köztartozás miatt. Ám a 17 ezer hamarosan a számlámon lesz. Még el se tudtam olvasni már is jött egy újabb  levél – a 17 ezret is felejtsem el, mert találtak még egy köztartozást. Szinte egyidőben érkeztek az értesítések.
Az álmoskönyvek szerint az adóhivatallal  rosszba lenni nem jót jelent. A lényeg elúszott a 20 ezer forintom amelyet a bíróság akart visszautalni, mint feleslegesen befizetett járulékot.  Kérem őket, ha legközelebb pénzt küldenek ne a navon keresztülk tegyék, még lenyúlják…..