Új helyen, új arculattal várja ügyfeleit a Telekom a miskolci Auchanban

 

A piacvezető telekommunikációs szolgáltató a fenntarthatóság jegyében országszerte átalakítja üzleteit. Organikus anyagból készült padlóburkolat, 100 százalékban  újrahasznosítható LED világítás, és egy óriási zöldfal is helyet kapott az új, a korábbinál tágasabb miskolci ügyfélszolgálaton.

 

A Telekom a környezettudatosság jegyében folytatja üzletei átalakítását – a kezdeményezés részeként február 15-től új helyen és teljesen új arculattal várja ügyfeleit a miskolci Auchan áruházban. Az arculatváltással a Telekom célja, hogy elébe menve az ügyféligényeknek, továbbra is meghatározó szerepet töltsön be a hazai mobil és vezetékes távközlési piacon.

Jóval többről van szó egyszerű dizájnváltásnál. Az új, a korábbinál is tágasabb eladótérrel rendelkező miskolci üzlet kialakítása során környezetbarát alapanyagokat használtak fel: a padló organikus borítást kapott, a LED világítás pedig 100%-ban újrahasznosítható. Az enteriőr legizgalmasabb része ugyanakkor kétségkívül az óriási zöldfal, amely több száz különlegesen dekoratív növénynek ad otthont.

 

A zöldfal – vagy más néven palántafal, biofal, fali növénytakaró – valójában egy függőleges kert. Alapját egy könnyűszerkezetes felépítmény adja, amelyen a növények táptalaját – és benne a palántákat – zsebekben helyezik el, a szükséges vízről pedig automata öntözőrendszer gondoskodik. A zöldfal nem csupán látványelem: egészséges és kellemes környezetet teremt a munkavégzéshez, ügyintézéshez, elnyeli a zajt, megköti a port, párásítja a száraz levegőt. A szobanövények kiszűrik a levegőből származó káros anyagokat, és a szén-dioxidból oxigént állítanak elő. Egy átlagos méretű – öt négyzetméteres – függőleges kert napi 40 liter oxigént bocsát ki, nagymértékben javítva a helyiség levegőminőségét.