Nanoka lenne az igazi népautó –  annyira jó, hogy akár mi is gyárthatnánk – teljes lenne a hazai paletta

Mennyire tetszik önöknek ez a négykerekű törpe autó?  Jómagam már sokat olvastam erről az indiai konstrukcióról amely akár a jövő Trabantja is lehet. Annyit lehet tudni róla, hogy a Tata gyár mindenáron szeretné ezt Európában gyártani, akár nálunk is szóba jöhet egy új üzem megépítése. A fapados, négyszemélyes minden luxust nélkülöző kiskocsi ára lehetne fél millió forint. Hátránya, hogy a motorja nem felel meg az uniós környezet szennyezési előírásoknak és a törésteszten is megbukhat. Tekerős ablakemelő és minden ülés, kormány fix a járműben. Ha viszont komfortosabbá teszik már is másfél millió forintot kóstál. A fogyasztására meg azt lehet mondani, hogy méreteihez képest jó étvágyú.

Egyébként valamikor hajdanán nagyon vágytam egy ehhez hasonló BMV Isuzu kétszemélyes, három kerekű kocsikára. Talán 1971 lehetett amikor majdnem vettem egyet Nyugat-Berlinben 250 márkáért. Ez még olyan volt, hogy elölről nyílt egy ajtó volt. Egy motor után ez maga lett volna a mennyország. Nem jött össze. Egy ilyen kis Nano viszont megtenné a városi forgalomban, ha ezt mi gyártanánk és igazi népautó lehetne . Második családi kocsinak beválna.

Ha ez a Mercedes ,a Suzuki, az Opel és az Audi után itt készülne teljes lenne a hazai paletta.