Eppel János volt a vendégünk – a regionális média főszerkesztőinek a  meghívására – az autókereskedelem volt a fókuszban – amikor a  miniszterek, politikusok, gazdasági vezetők megnyílnak
Eppel János -folyamatosan figyelik a piac változásait. Tudniuk kell mi várható a mobilizáció fejlődésében, mikor lesz meg a teljes váltás az elektromos autózásra

A folyamatos információáradat az élet minden területét elárasztja. Nem könnyű a tájékozódás. A hitelesség, a szakmaiság megőrzése az igazi kihívás az újságírásban. Ezért döntöttünk úgy a közelmúltban, hogy a regionális napilapok és magazinok főszerkesztői hol a politikai, hol pedig a gazdasági élet neves főszereplőit kérik fel egy közvetlen háttér beszélgetésre. Ezek a találkozók nem minden esetben publikusak. Hiszen ha azt akarjuk, hogy egy politikus megnyíljon, s a nem éppen publikus kulisszák mögé is betekintést enged, akkor bevállaljuk a hallgatást. Nem mindig könnyű, viszont a több információ birtokában egyszerűbb a hírek megértése és az újság szerkesztése.

A héten Eppel János a Porsche Hungária ügyvezető igazgatója volt a főszerkesztők társaságának a vendége Budapesten. Nálánál jobban kevesen ismerik az autós kereskedelem, értékesítési ágazat részleteit. Már 2002. január elsejétől a cég értékesítéséért és marketingért felelős igazgatója. Ebben a tisztségében megválasztották a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének kormányzati kapcsolatokért felelős elnökségi tagjának valamint a VOSZ társelnökének, a szervezet nemzetközi bizottsága elnökének.

A csaknem kétórás közvetlen hangulatú beszélgetés során átfogó képet kaphatunk az ágazatról. A jelenről, a jövőről, s mindarról mi várható a hazai motorizáció fejlődésében. Természetesen minderről – az itt elhangzottak mindannyiinkat érdekelhet – írunk is az ország regionális újságjaiban.

Különben a regionális lapok főszerkesztőinek már vendége volt idáig dr. Kovács Zoltán kormányszóvivő, dr. Csepreghy Nándor miniszter-helyettes és dr. Kövér László házelnök. Valamennyi találkozó jellemzője, volt, hogy a meghívottak a szokásosnál kötetlenebbül beszéltek, válaszoltak az aktuális kérdésekre. Magnót, kamerát nem használtunk egy esetben sem. Ez volt a garancia arra, hogy mindannyian, kölcsönösen megnyílhattunk olyan ügyekben is, amelyekről a nagy nyilvánosság előtt aligha ejtenénk szót.

Dr. Vérten Sándornak, a Porsche Hungária marketing igazgatójának a médiamunkások nagy barátjának köszönhetjük a mostani találkozó sikerét.

A  Mezzo étterem különtermében  – balról Temesi László,  Tóth Zoltán, Eppel János, Szántó István  , Elekes András Kühne Gábor  és Mehlhoffer Tamás
A Russmédiát képviselte Nyéki Zsolt , Boross Norbert és Petneházi Attila – a kép jobb oldalán

Kerényi László felvételei – mivel ez esetben az érintettek, a jelenlévők hozzájárultak a fotózáshoz.