Az Audi Csoport az idei év első hat hónapjában 30,1 milliárd eurós árbevételt és 2,7 milliárd euró működési eredményt ért el. Az előző év hasonló időszakához képest az Audi javított működési teljesítményén, az operatív árbevétel-arányos nyereségráta elérte a 8,9 százalékot, amely egyértelműen a célként meghatározott 8 és 10 százalék közötti célsáv tartományon belül van. Az Audi márka világszintű kiszállításai elmaradtak a 2016. első felében regisztrált eredményektől, amelynek oka egy, a kínai piacon tapasztalt átmeneti visszaesés volt. Júniusban a darabszámok ismét emelkedtek Kínában, ahol végül a valaha volt legjobb eredménnyel zárta a márka a hónapot. A vállalat bővülő kiszállításokra számít világszerte az év második felében, azonban az új modellekkel kapcsolatos előzetes kiadások nagyobb hatással lesznek a pénzügyi eredményre, mint az év első hat hónapjában.