Kitapintható a különbség – az urológusok ajánlásával – a reklám a legváratlanabb helyeken a legütősebb – reggelihez budiillatosító és intimbetét

A reklám nem ismer határokat. Reklám nélkül nincs média. Pontosabban lenne, de ha a hirdetők nem támogatnák még drágább lenne. A reklámokkal együtt kell élni. Mivel részben magam is ebből tengődök, igazán nem zavar ha reggelizés közben megmutatják nekem az intim betét működési szisztémáját vagy egy szuper budiillatosítóval szeretnének levenni a lábamról. Én mindenre vevő vagyok.

Még a pesti liftekben is végig böngészem a kiragasztott hirdetéseket. Sőt a szendvicsemberekkel is rokonszenvezek. Ha meglátom őket megállásra késztetem, elölről, hátulról megnézem mit cipelnek a dolgos vállukon.

Közben az is eszembe jut, hogy már a Dollárpapában is volt egy ilyen jelenet a szép emlékű Rajz Jánossal, aki sokáig játszott a miskolci Nemzeti Színházban.Egy amerikai utcán görnyedezett egy ilyen duplex tábla belsőjében. Amire még emlékszem, a  művész úr sokáig a   mi házunk udvarának egyik kis szobájában lakott a Széchenyi út 50. szám alatt.

Ilyen ötletes piszoárt már több helyen is láttam. Valamikor magam is játszottam egy kapura. Itt ebben a helyzetben nincs is más lehetőség. Ez olyan prosztatateszt. Aki betalál az már vagy még nem szorul tartós kezelésre. Az urológusok ajánlásával készült reklám focirajongóknak.

 

Ugye így együtt egybe milyen ütős?