Változatlanul jó fejlődést mutatott a kihívásokkal teli piaci környezetben a Volkswagen Személyautók márka a 2018-as üzleti év első három negyedévében. A Volkswagen-csoport vezető márkája az első kilenc hónap után jelentősen felülmúlta kiszállítások és forgalom tekintetében az előző évi eredményt. A 4,6 millió kiszállított járművel (+2,9 százalék) ez a márka történelmének legsikeresebb első kilenc hónapja. A több eladásnak és a jobb típusmegoszlásnak köszönhetően a Volkswagen márka a forgalmát 7,3 százalékkal, 62,5 milliárd euróra növelte. A kilenc hónap után a különleges hatások előtti 2,3 milliárd eurós működési eredmény valamivel elmaradt az előző évi eredménytől (2,5 milliárd euró), ennek hátterében többek között a WLTP-szabvány bevezetéséhez kapcsolódó, előre várt terhek és a környezetvédelmi prémiumhoz kapcsolódó nagyobb értékesítési költségek állnak. Ennek megfelelően a működés árbevétel-arányos nyeresége 3,7 százalékra adódott az előző évi 4,3 százalék után. A dízeltéma kapcsán ebben a jelentési időszakban -1,6 milliárd (-2,6 milliárd) euró különleges hatás adódott.