A Volkswagen Csoport májusi kiszállításai – 2018. májusával összehasonlítva – csökkentek, de a 3,6 százalékos visszaesés alacsonyabb volt, mint a korábbi hónapokban tapasztalt csökkenés. Világszerte összesen 918 900 ügyfél vehette át a Volkswagen Csoport valamely márkájától autóját. Néhány kulcsfontosságú európai piacon (Németország +4,6 százalék, Franciaország +2,7 százalék, Olaszország +2,7 százalék) illetve Észak-Amerika (+4,3 százalék) és Dél-Amerika (+5,8 százalék) térségében bővülést regisztrált a konszern. Azonban ez a növekedés nem volt elég ahhoz, hogy teljesen ellensúlyozza a többi régióban, különösen az ázsiai és csendes-óceáni térségben (-9,4 százalék) tapasztalt csökkenést. Dr. Christian Dahlheim, a Volkswagen Csoport értékesítési vezetője így nyilatkozott az eredményről: „A márkáink májusban egy csökkenő összpiacon erősítették meg pozícióikat és kismértékben növelték világszintű piaci részesedésüket. A különböző piacokon igen eltérően alakultak a kiszállítások. Európában szinte hoztuk az előző év igen magas eredményeit és néhány kulcsfontosságú piacon, köztük Németországban, növeltük kiszállításainkat. Pozitív eredmények érkeztek Észak- és Dél-Amerikából is, de ez nem tudta teljesen kiegyenlíteni a legnagyobb piacunk, Kína elhúzódó összpiaci gyengélkedését. Örömteli azonban, hogy sikerült ismét jelentősen növelnünk piaci részesedésünket Kínában.”