A gyanakvó vezetőtől a technológiában otthonosan mozgó utasig: a „Az autonóm vezetés ritmusa – The Pulse of Autonomous Driving” reprezentatív online felmérésén az Audi kialakított egy, az autonóm vezetéshez kapcsolódó felhasználói tipológiát. Az „&Audi” kezdeményezés keretében az Audi mobilitási vállalatként az Ipsos piackutató intézettel együttműködve kérdezett meg 21 000 embert három földrészen, kilenc országban (Kínában, Dél-Koreában, Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Japánban, Spanyolországban, az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban). Az eredmények azt mutatják, hogy a fiatal, jól kereső és képzett „státusz-orientált divatteremtők” és a „tech rajongó utazók” várják leginkább az önvezető járműveket. A „gyanakvó vezetők” körében – akik jellemzően inkább idősebbek, alacsony jövedelemmel és iskolázottsággal – inkább a bizalmatlanság a meghatározó. A „biztonságra törekvő vonakodó” akkor élne az autonóm közlekedés lehetőségével, ha a többiek már tapasztalatot szereztek a technológiával kapcsolatban. A legnagyobb felhasználói csoportot azonban az „érdeklődő másodpilóták” alkotják, akik alapvetően nyitottan állnak az önvezetéshez, amíg az biztosítja, hogy bármikor magukhoz vehetik az irányítást.