A folyó üzleti év harmadik negyedévében is folytatta nyereséges növekedését a Volkswagen Személyautók márka. Enyhén csökkenő kiszállítások mentén a Volkswagen-csoport alapmárkája az előző év azonos időszakához képest 4,7 százalékkal 65,4 milliárd euróra növelte forgalmát 2019 első kilenc hónapja során, amely bővülés motorjául mindenekelőtt a kedvező modellek szerinti megoszlás (modellmix) és árhatások szolgáltak. A különleges hatások nélküli működési eredmény 35 százalékkal 3,2 milliárd euróra emelkedett, miután az előző év ugyanezen mutatóját negatívan befolyásolta a WLTP-átállás. A különleges hatások nélküli operatív forgalomarányos nyereség szeptember végével 4,8 százalékra (az előző év: 3,7 százalék) adódott, a dízel témakörből származó különleges hatások pedig kilenc hónap alatt összesen mínusz 722 millió eurót tettek ki (az előző év: mínusz 1,6 milliárd euró).