TÁJÉKOZTATÓ  AZ ÜGYFÉLFOGADÁS RENDJÉNEK 2020. ÉV VÉGI VÁLTOZÁSÁRÓL Miskolcon

 

 

 

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a 2020. év végi munkaszüneti napok körüli munkarendváltozásra tekintettel Miskolc Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában az ügyfélfogadás a következők szerint alakul:

 

2020. december 11. (péntek) 8.00-12.00
2020. december 12. (szombat)8.00-12.00
2020. december 23. (szerda)8.00-12.00
2020. december 24. (csütörtök) zárva
2020. december 25. (péntek) zárva
2020. december 28. (hétfő)8.00-16.00
2020. december 29. (kedd)8.00-16.00
2020. december 30. (szerda)8.00-17.30
2020. december 31. (csütörtök)8.00-12.00
2021. január 1. (péntek)zárva

 

A Polgármesteri Hivatal kihelyezett (Avasi, Perecesi, Bükkszentlászlói, Szirmai, Martin-kertvárosi, Szentpéteri kapui, Diósgyőri) Ügyfélszolgálati Irodában az ügyfélfogadás szünetel.

 

A járványügyi helyzetre tekintettel ügyfeleinket továbbra is csak előzetes időpontfoglalás alapján tudjuk fogadni. Időpontot foglalni a 06 46 512-700 telefonszámon lehet.

 

Kérjük, hogy beadványaikat lehetőség szerint postai vagy elektronikus úton juttassák el a Polgármesteri Hivatalba, ügyfélszolgálatainkat továbbra is csak halaszthatatlan és személyes megjelenést igénylő ügyekben keressék fel.

Információt, felvilágosítást elsősorban telefonon kérjenek az alábbi elérhetőségeken:

 

                                                        06 46 512-700 vagy 06 46 512-797.