Négy év múlva kezdetét veszi az Audi utolsó belsőégésű motorral szerelt modelljének gyártása, a prémiummárka 2026-tól már csak tisztán elektromos hajtásrendszerű újdonságokkal jelenik meg a piacon, 2033-ig pedig kivezeti belsőégésű motorral hajtott modelljeit. Annak érdekében, hogy a mérleg szerint szén-dioxid-semleges mobilitás vezető szállítójává és szolgáltatójává válhasson, az Audi értékteremtési láncolata minden egyes láncszemét optimalizálni kívánja, miközben a megújuló forrásból származó energiák alkalmazásának terjedése iránt is elkötelezett. Az IAA kiállítás előtt rendezett Audi Média Napok (Audi Media Days) „Hosszú távú fenntarthatóság” („Sustainability”) témanapja alkalmával a vállalat egyebek mellett a klímasemleges gyárról alkotott vízióját is bemutatta, illetve annak módját, ahogyan beszállítói láncolatában tervezi megvalósítani a hosszú távú fenntarthatóságot.
Szántó István
Related article
Autósfesztivál az Átrium Parkban – Kerényi László barátom fotói – mit nem adnék egy négykerekű tojástartóért
Kerényi László képeivel bejárhatjuk az Átrium parki Autós fesztivált. Szombaton volt az idei második Autós Fesztivál, veterán jármű találkozó Miskolcon. Hogy mennyire népszerűek...
Akár 78 kilométer elektromos hajtással – Az új Audi A3 Sportback 40 TFSI e – Aktuális hírek – Hírek
Akár 78 kilométer tisztán elektromos hatótáv (NEDC) és 150 kW (204 LE) rendszerteljesítmény: az Audi bemutatja A3 Sportback 40 TFSI e modelljét (üzemanyag-fogyasztás,...
Számos piacon már elérhető az Audi e-tron GT – A semmi máshoz nem hasonlítható Gran Turismo – Aktuális hírek – Hírek
Olyan Audi, mint semmi más: május 3-tól az e-tron GT már Európa-szerte kapható a márkakereskedésekben. A tisztán elektromos hajtásrendszerű Gran Turismo két modellváltozatban...
Elektromos offenzíva: a Volkswagen a legjobb szakemberek képzésével készül a I.D. család gyártására – Hírek – Hírek és hírlevél
A Volkswagen márka tovább folytatja eddigi legszélesebb körű elektromos offenzívájának előkészítését és átfogó e-mobilitás kompetencia programjának beindítását. A „Future Electronic Engineer Program” (FEEP)...
Kényszerből erény: saját fejlesztésű kézfertőtlenítő automata az Audi Hungariánál – Aktuális hírek – Hírek
Az Audi Hungaria számára elsődleges fontosságú munkatársai egészségének megóvása. Ennek jegyében immár nem csak motorokat és autókat, hanem saját fejlesztésű kézfertőtlenítő automatákat is...
Megint az AAA autóház – a prágai szélhámosok trükköznek – Fóton még dübörög az üzlet
Disznósság, felháborító amit a fóti AAA autóház művel. Szegény állatot, kár is ebbe belekeverni. Magamat illene hibáztatni. Hogy képes voltam odáig utazni egy...
Az örök város, Róma és Firenze csodái – számoljunk – menni vagy maradni – foglalja le a helyét most
Számoljunk. Egy kis matematika, mi az olcsóbb, gazdaságosabb, ha most itthon begubózunk vagy kitörünk a ránk váró ködös nyirkos hónapból és elutazunk...
Dzsem, dzsem a belvárosban – turbódugók mindenütt – bezzeg a szemközti sávok mindig néptelenek
Jaj nekünk. Ma reggel csaknem félórába tellett míg kocsival bejutottam a belvárosba. Ez a turbókörös forgalmi rend építése – ami egyébként biztosan jó...
Egy Beetle-ért játszhatnak a látogatók a szeptemberi Volkswagen-találkozón – Hírek – Hírek és hírlevél
Idén is egy Volkswagent vihet haza a Hungaroringről az a szerencsés látogató, aki eljön a szeptember 22-i Volkswagen-találkozóra, és részt vesz az egyszámjátékon....
Rám csörögtek, – a frász kerülgetett – rossz helyen állt az eladott autóm – megfejtettem a rejtélyt – milyen naprakész a nyilvántartás – kísért a múlt
A nagy álmos könyvek szerint megfontolandó a szervek kritizálása. Nem is jut nekem eszembe ilyen őrültség. Ám érdekességként elmondom ma este történt telefonhívás...
Sikermodell 4.0: az új Audi A3 Sportback – Aktuális hírek – Hírek
Az Audi 1996-ban az A3 modellel megteremtette a prémium kompakt kategóriát. A sikermodell negyedik generációja sportos, digitalizált és teljesen hálózatba kapcsolt. Progresszív dizájnja...
Támadás a dízel ellen – miért most és kinek jön jól ez a botrány – a régi titok botránnyá gömbölyítve -nem húzták meg rendesen
Mintha ma lett volna. ünnepélyesen átvettem az új Passatomat, rendszáma KBD 622 volt a forgalmi rendszáma. A régi Audi hatosomat cseréltem egy szerényebb...
Volkswagen Arteon:új ferdehátú modell, mely egyesíti az avantgárd dizájnt és az erőteljes dinamiz… – Hírek – Hírek és hírlevél
Három hónappal a Genfi Autókiállításon tartandó világpremierje előtt a Volkswagen ízelítőt nyújt új zászlóshajójának lenyűgöző vonalvezetéséből. A teljesen új fejlesztésű modellt a márka...
Pillantás a jövőbe: az Audi ügyfelei az A9-es autópályán próbálhatják ki az önvezető autózást – Aktuális hírek – Hírek
Önvezető autózás az autópályán: az Audi már most bepillantást enged az érdeklődőknek a jövő mobilitásába. Egy Audi A7 önvezető tanulmányautóban való bemutató autózás...
A Škoda júliusban is folytatta a növekedést – Hírek és események – Hírek
A Škoda idén júliusban világméretekben 83.700 gépkocsit szállított le ügyfeleinek, a tavaly júliusban kiszállított mennyiség 82.800 egység volt. Ez az elmúlt év azonos...
A Miskolci új Skoda szalon – képek az avató ünnepségről – Kerényi László szemével – folyt köv.
A hét legnagyobb érdeklődéssel járó eseménye az új Miskolci Skoda autószalon avatása volt. Nem véletlen. Kezdünk ráérezni, hogy ez a mi autónk. Szerény,...
Helló és a Best of – ha esik ha fúj ők a droszton vártán – ingyen viszik az egészségügyi dolgozókat – egész nap pincérkednek is, kajarendelés akár a diszpécsereknél
Jelenleg két nagy taxistársaság kapcsolt gyorsan. A Best of és a Hello minden utas után nagytakarít. A sofőrök kesztyűben maszkban vezetnek, s még...
Életkor és ár – Magyarországon gyorsabban veszítenek értékükből az autók
Azzal szinte mindenki tisztában van, hogy egy márkaszalonból kiguruló, vadonatúj autó már az első megtett méter után jóval kevesebbet ér, évekkel később mégis...
Az Audi Q7 és az új Audi A6 Avant elnyerte az „AUTO TEST WINNER 2016” díjat – Aktuális hírek – Hírek
Az Audi Q7 3.0 TDI quattro* az AUTO TEST magazin 2016-os szavazásának összesített győztese. A sportos SUV modell mellett az Audi A6 Avant...
Ez volna az enyhén balra – amikor még kalibrálni kellett a navigációt – hogyan hülyít a GPS
Emlékszem az első GPS kütyüm nyolcvan ezer forintba fájt, s a miskolci csöcsös ház földszintjén vettem. Komoly szerkezet volt, minden használat előtt kalibrálni...

