Belőttem a szerzeményem – elektromos skíróval hasítottam a parkolóban – az igazi perecezés most még elmaradt – a második gyermekkor a legélvezetesebb

Életünk utolsó fázisa a második gyermekkor. Jóval a kapuzárási pánik után következik be nemünktől függetlenül. Van, aki úgy véli ennek első jelei a barna vonalkódos alsóneműn észlelhető. Ám ez nem igaz. Hozzáértők szerint ez inkább abban nyilvánul meg, hogy ismét vonzódunk a fiatalkori játékaink iránt. Valamiképpen ki kell mutatni, hogy az öregedő testbe egy fiatalos lélek bújt meg.

Zoltán átvarázsolta a töltő csatlakozóját – három óra elteltével már döngettem a rollert a parkolóban. Az erkélyről az összes kiskutya nekem szurkolt hangosan.
A kerék melletti kis lyuk nem passzolt a kínai töltőhöz.
Harminchat voltos a motorja, s mint kiderült elviiselte a versenysúlyomat

Sosem felejtem el, menyire irigykedtem Dicsuk  Pali barátom skirójára. Próbáltam kölcsönkérni, de ő csak keménykedett. Mígnem felvilágosítottam, az van a rollerjére írva, hogy ezt oda kell adni Pityunak.  Ez annyira meggyőző érvnek bizonyult, hogy megszánt és mehettem vele egy kört.  Később tisztáztuk a csupa fa szerkezet elején a Pajtás virított. Ez a szakállas, ezerszer kibeszélt sztori jutott eszembe, amikor felpattantam az immár három esztendeje vásárolt kínai elektromos rolleromra. Találtam egy olyan tágas parkolót, ahol kevés néző előtt letesztelhettem a valamikori tudásomat. Mert nekem később nemcsak egyszerű csapágyas skírom, de oldalkocsis rollerem is volt.

Nem ment simán a próba berepülés. Kiderült, hogy az eredeti 36 voltos töltőjét otthon hagytam, amelyet pedig elhoztam nem csatlakozott hozzá.  Szerencsém volt, Miskolciak mindenütt vannak szerte a világban így sec perc megtaláltam Balajti Zoltán kerékpárszerelő, kereskedő ezermestert Siófokon, aki átsegített a vészhelyzeten.  Róla még külön írok, jó, ha megjegyzik az elérhetőségét – 30 428 6313 – bárhol vagy a magyar tenger partján drót szamár ügyben bármikor keresheted.

A lényeg délután már az épület körül száguldoztam.  Órát, szemüveget biztonságba helyeztem, ezekért kár lett volna, pótolhatatlanok a távolban. Nehéz volt a kezdet, ezek a kínaiak mindent megfordítanak. Az úgynevezett gázadást a baloldalra tervezték, s a féket pedig a hátsó kerékre. Olyan taposót raktak. Bevallom, volt három olyan perecezésre hajazó mutatványom.  Felpörgött a hátsó kerék, de akkor még nem tudtam, magam jöttem rá, ilyen esetben mi a teendő. Holnap folytatom a száraz edzést, még kevés az autó itt viszont sok a kiálló parkoló zár, de már közöttük is elszlalomozom. Tehát ha legközelebb a Csabai kapuban látnak, a járdán robogni ne lepődjenek meg.  Minden gyermekkor szépségét ki kell élvezni.