Fogyasztóvédelmi eljárás indult a Wizz Air légitársasággal szemben

    Az elmúlt időszakban megnövekedett a Wizz Air Hungary Zrt.
légitársasággal szemben a fogyasztóvédelmi hatósághoz benyújtott
fogyasztói panaszok száma, amelyek közül több eset a médiában is
nagy visszhangot kapott.
     A panaszok szerint a légitársaság nem nyújtott tájékoztatást és
segítséget járatkésések és járattörlések esetén; nem biztosított
szállást és átfoglalást, többletköltséget okozva ezzel az utasoknak;
nem válaszolta meg 30 napon belül a fogyasztói beadványokat;
valamint emelt díjas telefonos ügyfélszolgálatot működtet, ezzel is
megsértve a jogszabályokat és a magyar fogyasztók jogait.
     Emiatt a szakmai irányító Igazságügyi Minisztérium
kezdeményezésére fogyasztóvédelmi hatósági vizsgálat indult a
Budapest Főváros Kormányhivatalánál a magyar fogyasztók és magyar
családok jogainak védelme érdekében.
     Az eljárás célja az esetleges jogsértő magatartás feltárása,
megszüntetése és szankcionálása, hiszen a jogszabályokat valamennyi
vállalkozásnak be kell tartani!
     Kiadó: Igazságügyi Minisztérium