Mindig TV – amely akár visszamenően is árat emelhet – nonstop küldözgetik a pár száz forintos számláikat – állítólag hat napig nem nem vettem fel a telefont

Ki hiszi el azok közül akik ismernek, hogy hat napig nem veszem fel a mobiltelefont. Senki. Ám  a Mindig Tv munkatársa az ügyfélszolgálatról azt állítja – csak úgy – hogy idén januárban hat napig hiába csörögtek rám, pedig ők át akarták adni a pluszba rendelt új vevőboxot.

Amit rám tukmáltak és előre kifizetették velem a 28 725 forintos számlát. Mit sem törödve azzal, hogy mindig féléves előfizetésem van és az előre kialkudott hivatalos tarifa áron.

Közben ez a magát hatóságnak képzelő intézmény  folyamatosan küldözgeti az időközbeni áremelésekről szóló fizetési emlékeztetőket.  Mert úgy gondolják bármit megtehetnek akár utólag is megemelhetik az előfizetési árat.

Megesik, hogy figyelmetlenségből ki is fizetem, ám most betelt a pohár. Talán a fogyasztóvédelem is felfigyelhetne arra, hogy ez a cég menetközben előrefizetés esetén milyen alapon teheti meg a szerződés közbeni csaknem 15 százalékos áremelést. Ezzel kapcsolatban a kedves ügyfélszolgálati munkatárs higgadtan annyi mondott, nem ő tehet erről és most mit csináljon. Igaza van ha ott dolgoznék magam sem reagálnék az ilyen dühös előfizetői  bosszúságos beszólásokra.